Beauty

Product Review: L`Oreal Absolut Repair Lipidium Masque

2

Здравейте!

Тези дни съм в пред-абитуриентска треска и ежедневието ми е голяма лудница, затова и блогът се наложи да бъде оставен малко на заден план. Все пак нямаше как не отразя продукт, към който все по-често посягам в банята. А това е маската на L`Oreal – Absolut Repair Lipidium от тяхната професионална серия. Странно, всъщност това е моето първо самостоятелно ревю на продукт за коса.

Маската поръчах от zlatnaribka и използвам откакто тази на Macadamia свърши, т.е от началото на април. Обмислях дали да не повторя покупката на Deep Repair-а на Macadamia, но прецених, че косата ми може да се зарадва на нещо ново. Не бях обръщала особено голямо внимание на професионалната серия на L`Oreal преди, но знаех, че продуктите им се харесват от повечето хора. Тази маска никога не ми е попадала в полезрението, обаче се престраших след малко проучване (което ме изненада много приятно – има не малко положителни ревюта за тази серия) и намалената й цена в сайта. Продуктът можете да намерите и във фризьорските салони.

Absolut Repair Lipidium съдържа 200 мл и цената й е 25 лв, срокът на годност след отваряне е 12 месеца. Маската е част от серията със същото име, която е подходяща за дълбоко увредена  и изтощена коса. Произведена е в Испания. Според описанието на продукта, той доставя на косата липиди,  които са били загубени поради боядисване, слънчево увреждане и агресори като хлор, сол и топлина.

Продукът идва в красиво златисто пластмасово бурканче, което е много стабилно и изглежда доста луксозно. Като отворите маската (капакът се върти), няма предпазно фолио, което в този случай не ме смущава, защото явно може да се види дали продуктът е бил използван или не. За мен този тип опаковки не са особено удобни за банята. На стикер на гърба на продукта е изписана основната информация за маската и начина на употреба, а отстрани може да бъде намерен състава.

3

Особеното на маската е иновативната формула – Lipidium, която е комплекс от млечна киселина, фитокератин, серамиди и липиди. Тези съставки спомагат реконструкцията на косъма, запълването на клетъчното пространство, изграждането на структурата на косъма и формирането на защитна бариера. Съответно формулата е предназначена за коса, която често се третира или се излага на вредни влияния.

Няма да се впускам в подробности за моя тип коса, защото вече съм посветила пост на тази тема- Hair Routine, но по принцип избирам маски, които да са силно подхранващи и дълбоко възстановяващи, защото съм боядисвала косата си, а и краищата й по принцип са много сухи.

4

Маската обещава да направи косата по-лъскава, блестяща и здрава. Консистенцията на маската е много плътна, гъста, не е лепкава, но е много кремообразна. На пръстите и после при разнасяне на косата също се усеща много наситена. Цветът на продукта е бледожълт и има лек, приятен аромат, който в никакъв случай не е твърде натрапчив или парфюмен. След отмиване на маската, при мен ароматът почти изцяло изчезва.

Absolut Repair Lipidium е много икономична маска, тъй като ви трябва много малко количество. Смятам, че ще ми стигне за страшно дълго време.

Аз лично я използвам два пъти седмично, взимам малко от бурканчето и го разтривам между пръстите си и след това нанасям по дължината на косата, като леко втривам и масажирам (не я подсушавам предварително с кърпа, а просто отцеждам излишната вода; рядко насочвам продукта и в корените). По този начин по-равномерно нанасям продукта и не сплъстявам на определени места повече от нужното. Обикновено задържам маската на косата си около 15 -20 минути, в зависимост с колко време разполагам може и повече, и по-малко. По принцип не обичам да държа маските си само 3 – 5 минути, защото при мен не се забелязва голям ефект. Но и не прекалявам с количеството и зоните на нанасяне, за да не омазня косата си излишно.

5

Редувам тази маска с домашната маска, която си правя (и нея ще видите в Hair Routine, само нея нанасям в корените си) и съм много доволна от резултата. Никога не съм имала проблеми с гъстотата на косата или здравия косъм, но пък  маската на L`Oreal наистина много ми помага с разресването на косата, сухите краища и мекотата на косъма. Дори без да нанеса олио, косата се усеща подхранена, жива и блестяща. Не мога да определя до каква степен реконструира косата, но със сигурност се отразява добре на косъма, не се накъсва, не го утежнява и го привежда в един по-послушен вид. Ефектът на тази маска при мен е сходен с този на маската на Macadamia, която обаче не е дотолкова икономична, а е значително по-скъпа, но сякаш като омекотяване и съответно по-малко заплитане съм по-доволна  от тази на Macadamia.

Предполагам, че ще има още по-изявен резултат върху коса, която е по-увредена или третирана.

1

Все пак съм страшно доволна от маската на L`Oreal и силно ви я препоръчвам, ако си търсете подхранваща, икономична и иновативна грижа за косата. Няма да останете разочаровани!


Коя е вашата любима маска за коса?

One thought on “Product Review: L`Oreal Absolut Repair Lipidium Masque

Вашият коментар

