Beauty

Product Review: H&M Cream Blusher – Cameo Brown

1

Откакто H&M пуснаха обновената си козметична колекция, исках да пробвам нещо тяхно.

За съжаление H&M в моя град не заредиха новата линия, затова последният път, когато бях в Пловдив, разглеждах и суочвах на воля. Този път се ограничих до един кремообазен руж. Това е Pure Velvet Cream Blusher в цвят Cameo Brown.

Нямам подобен цвят руж, затова и този ме заинтригува толкова. Харесах няколко нюанса от червилата и единичните им сенки, така се надявам да да пробвам още от марката в бъдеще.

3

Опаковката е много стилна, но основно на снимки. Наистина дизайнът е страхотен, но не и самата изработка. Пластмасата е лека и малко евтинее и в ръцете не създава усещане за лукс. Обаче все пак това е бюджетен продукт, така че не е голям проблем. Въпреки това малко ме е яд, че с този прекрасен дизайн, не са се постарали малко повече за материала. Както виждате, опаковката е бяла, във формата на шестоъгълник, по средата се намира логото на марката в златни букви. Гърбът е металически с черен кръгъл стикер, на който пише името на продукта, цветът,  количеството и друга основна информация. Годността на продукта е 12 месеца. Произведен е в Италия и количеството му е 4 мл. Цената на продукта е 14,99 лв и може да го намерите онлайн, в сайта на H&M, и по магазините на бранда.

Забравих да снимам картонената кутия, но добавям снимка на състава, лошо направена от телефона ми. Иначе картонената кутия е бяла отпред и черна отзад, в горната част е изобразен цветът и името на продукта . Отново са използвани златисти букви, което е много стилно решение. Често използвам ружа, когато искам нещо естествено, но по-различно и което да си ходи с нюд и тъмни червила, без да доминира в цялостната визия. Определено е много подходящ за студените месеци, но аз и сега го нося без проблеми.  Нанасям го след фон дьо тена, съответно преди пудрата.

rhrhr

Цветът е нюд кафяво с червени подтонове, които обаче не правят лицето да изглежда оранжево или зачервено, а напротив подчертават естествения тон на кожата. Матов е, което е още един бонус за мен. Смятам, че ружът е подходящ за различни цветове кожа. Моята кожа е с топъл подтон и ружът добавя една приятна топлина на лицето. Това обаче според мен не го прави подходящ за бронзър.

Самата текстура на ружа се различава от моята представа за кремообразен продукт. Такъв за мен е ружът на NYX, който видяхте в любимците ми за март месец. Този не е толкова мек и гладък на пипане, консистенцията е дори леко твърда и не се нанася така плавно, както ружа на NYX. Дори по снимките може да откриете разликата между двата продукта. Ружът на H&M го усещам доста по-пудрен и грапав и съответно се нанася по-трудоемко.

Докато ружът на NYX се блендира като масло на лицето, при ружа на H&M нещата не стоят съвсем така. Усеща се едва ли не прахообразен на пръстите.  Обикновено го разнасям точно с пръсти, тъй като те затоплят продукта и го правят по-лесен и приятен за нанасяне. Стои много натурално, но ако не се внимава и с тази леко измамна текстура може да стои като на парцали.

Издръжливостта му е прилична. На моето лице не издържа цял ден, но изчезва постепенно, така че не се оплаквам.

Иначе изобщо не отричам, че цветът е необикновен и по-нестандартен от повечето ружове, но сякаш очаквах малко по-добра текстура. Въпреки това редовно посягам към него и не съжалявам, че го избрах. Все пак имайте в предвид тези подробности и задължително суочнете ( голямо плюсче за H&M, че имаха тестери на продуктите си), преди да купите.

 


Вие кои продукти от марката сте пробвали? Кои от тях за вас бяха попадения и кои разочарования?

 

4 thoughts on “Product Review: H&M Cream Blusher – Cameo Brown

  1. Имам абсолютно същия цвят, нанасям го с гъбка и се нанася доста равномерно, макар че ми е трудно да го нанеса прецизно, заради гъбката. Но с пръсти не ми е приятно да го нанасям :/ Иначе стои много естествено и при мен издържа цял ден, много съм доволна, но съм чувала страхотни неща за кремообразните ружове на NYX и нямам търпение да ги пробвам 🙂 Кой цвят имаш?

    Liked by 1 person

    1. О, благодаря за идеята, ще пробвам и с гъбка! 🙂 От кремообразните на NYX имам Tea Rose, бежово-розово, и е страхотен ежедневен руж. Много ми допада формулата и комфорта при носене, силно ги препоръчвам. По снимки си харесах и Rose Petal и Glow като цветове.

      Like

Вашият коментар

