Lifestyle

25 факта за мен

25facts

Здравейте! Днес постът е по-различен от обичайното в блога и благодаря на Теди от Panda’s Blog and MakeUp   за тага.  ( Можете да видите нейните 25 факта ТУК)

С удоволствие приемам предизвикателството и въпреки че малко трудно измислих фактите (откровено ми е по-лесно да опиша друг човек, отколкото себе си), ще се радвам да ги прочетете и да ме запознаете с няколко факта за себе си! Ако желаете пратете и вашия изпълнен таг, нетърпеливо ще го прочета. 🙂

  1. Родена съм и за момента живея в Стара Загора. Обожавам чара на града с безбройните му паркове, Античният форум и уютните местенца!
  2. Зодия овен съм… Голям инат съм и реагирам страшно импулсивно на всяко нещо.
  3. Много ценя приятелствата си и във всеки възможен момент се опитвам да направя близките си щастливи по някакъв начин.
  4. Помня като слон и винаги обръщам внимание на детайлите и малките неща.
  5. Обожавам да съм сред природата и да ходя на планина! Когато бях 5 годишна, качих връх Вихрен, в Пирин, а миналата година го завоювах отново. Всяка година задължително отивам на планинска почивка.
  6. Имам една много странна физиономия, когато съм съсредоточена – няма значение дали пиша или решавам нещо, гримирам се или гледам интересен филм, несъзнателно едновременно присвивам и нацупвам устни (не мога да го обясня…). Мои приятели и близки често ми се смеят, защото грам не мога да го контролирам, а пък самата физиономия е доста смешна.
  7. Много обичам да уча езици и възнамерявам в бъдеще да уча испански.
  8. Обооожавам да пътувам! Надявам се в бъдеще да имам още много възможности да се обогатявам чрез пътешествия. Един от любимите ми градове е Виена.
  9. През годините винаги съм колекционирала нещо – преминах от джобни календарчета на певици и анимационни герои, през салфетки, списания (Атлас, Грация…), стикери, карти Ю-Ги-О, до гримове. Малко си падам плюшкин и никак не се гордея с това.
  10. Често се ангажирам с различни извънкласни дейности и това ми доставя страшно удоволствие – участвам в организацията на благотворителни базари за децата в неравностойно положение от домовете в Стара Загора, в подготовката на концерти, училищни събития и т.н.
  11. Когато наистина харесам нещо (филм, сериал, книга, певец или актьор), ставам леко обсебена. Следя всяка новина, снимка в tumblr и т.н….и накрая често манията ми минава и после се чудя защо толкова много съм се побърквала по нещо такова.
  12. Закъснявам постоянно. Досега не съм закъснявала за важни изпити, но за срещи, уговорки, училище… редовно.
  13. Вероятно заради предходния факт не мога да вървя бавно. Винаги се движа с много забързана крачка, изнервям се ако трябва да се влача по улиците.
  14. Преди години много се занимавах с RPG (role-play) форуми – участвах в такива и създадох няколко собствени.
  15. Освен това имах и Vbox7 канал и редовно обработвах фен видеа за любимите ми актьори и изпълнители.
  16. Не съм най-организираният човек на света, но когато си поставя някоя цел съм страшно мотивирана да я изпълня перфектно. В този смисъл съм голям перфекционист.
  17. Доста амбициозна съм, но и много чувствителна, и сравнително тежко приемам неуспехите и неправдите.
  18. Не съм човек на точните науки. Математика, химия…блякс.
  19. Обичам много да готвя и непрестанно разглеждам Pinterest за нови рецепти, а и с удоволствие гледам готварски предавания като Masterchef.
  20. От малка желая да имам куче и все още тая надежда, че някой ден ще имам! Много обичам животните.
  21. Гледам притеснително много сериали. Аз съм от типа „един сезон на ден“, а не епизод.
  22. При запознанството с нови хора често оставям впечатлението на тихо, срамежливо момиче, но веднъж щом свикна с човека се отпускам и млъкване няма.
  23. Не обичам да ограничавам хобитата си в една сфера. През годините съм опитвала различни неща и вярвам, че всяко едно от тях ме е дообогатило по определен начин като човек . Тренирала съм бадминтон, езда и латино танци; обожавам да рисувам и плувам  и пиша проза.
  24. Преди мечтаех да стана моден дизайнер. Имам цели тетрадки, изрисувани с дизайни. След това се научих да рисувам дрехи на компютъра върху модел, с различни програми, и участвах в различни форумни конкурси с дизайните си.
  25. Спя ужасно неспокойно. Като малка бях сомнамбул и редовно се разхождах из вкъщи, което така стряскаше сестра ми. Сега вече не ходя на сън, но за сметка на това често говоря, викам и скърцам със зъби, докато спя.

^ някои мои рисунки, обработки и дизайни ^


 

Иии..това беше. Сигурно съм последният човек, който прави този таг, така че не знам кого да тагна, но все пак всеки, който има желание ( дори и да няма блог), може да се пробва. Ще се радвам да науча повече за вас!

 

 

2 thoughts on “25 факта за мен

Вашият коментар

