Beauty

First Impressions: GOSH

1

Здравейте!

Както сигурно вече сте забелязали, през последните месеци пробвах различни продукти от марката GOSH и днес реших да ви представя първите си впечатления относно двете червила, спиралата за вежди и стик-сянката, които имам.

GOSH не е много нашумяла марка у нас, нито толкова често я виждам в чуждестранни влогове, но на този етап смело мога да заявя, че заслужава доста повече внимание. Марката е датска, започнала е като фармацевтична компания, стреми се да предлага висококачествени продукти на разумни цени, т.е е по-скоро дрогериен бранд.

Асортиментът е богат ( може да разгледате продуктите им тук: http://www.goshcopenhagen.com/uk/ и http://www.gosh.ie/ – и двата сайта намирам за не особено пълни, организацията им също не ми допада), може да намерите от душ гелове до фон дьо тени, като за жалост това разнообразие не е внесено у нас или поне там, където аз съм открила продукти на марката. Наистина изборът не е голям и много от цветовете не са налични.
Всички продукти, които имам, са купени от квартално магазинче в Павликени, като случайно ми направи впечатление, че предлагат марката. Досега не съм ги открила никъде в Стара Загора, не съм запозната с другите градове, но предполагам, че ако разгледате малките дрогерии и квартални козметични магазини, може да забележите марката.
Цените са достъпни, като са близки с тези на продуктите на Maybelline например.
Нещата, които имам са купувани в различни периоди и някои съм тествала по-дълго, но всички имам от около 2 – 3 месеца. Набелязала съм си още продукти от марката – като една пудра, един комплект за вежди и в бъдеще ще се радвам да ги пробвам.

2
Започвам със стик- сянкатаForever Eye Shadow в цвят 01 Silver Rose.

Суочнах всички сенки и наистина цветовете са много красиви, но най-интересен ми се стори този. Сивкаво лилавеещо розово с множество фини блестящи частички. Наистина различен от обикновените сивкави, на тази светлина изглежда дори леко тоуп. (Можете да видите как е в действие в роботския ми грим тук  ).

Сенките от тази серия са 8 на брой, разнообразни на цвят, металически, водоустойчиви и наистина издръжливи. Не съдържат парфюм или парабени. Количеството е 1,5 грама, срокът на годност 24 месеца, произведени са в Италия. В долния си край има въртящ механизъм, който избутва продукта нагоре, съответно не се налага да подостряте продукта и това е голям плюс. Пигментацията на Silver Rose е задоволителна, позволява напластяване, не се насъбира грозно на черти, трябва обаче да се работи бързо, защото сянката не е много мазна и засъхва относително бързо на клепача. Най-удобно ми е да разнасям с пръсти. Блестящите частички са наистина много фини и озаряват много красиво окото, т.е продуктът е подходящ за вътрешния ъгъл на окото. Водоустойчив е, докато не започнете да го търкате под водна струя естествено. Не е особено икономичен продукт и заостреният му връх няма да остане такъв, ако го ползвате, следователно ако желаете да пробвате сянката като очна линия, ще се наложи да я подострите. Нямам забележки към издръжливостта, не мърда цял ден от клепача. Silver Rose се разнася страшно лесно, много е подходящ за бърз, ежедневен грим, текстурата е много приятна, нито е твърде мазна или лепкава, нито се усеща сухо на клепача. Цената на продукта е около 10 лв. и определено го препоръчвам, ако си търсите бюджетна ежедневна озаряваща сянка. А и всички цветове от серията са страхотни! Най-вероятно ще грабна още един – два.

Продължавам с гела за вежди – Defining Brow Gel.

На външен вид е като спирала, количеството е 8 мл., произведен в Дания, срокът на годност е 12 месеца и се предлага в 4 цвята, като моят е най-тъмният – 003. Опаковката я намирам за много красива, отразява се интересно от светлината, една такава лъскава, без да е прекалено кич. 😀 Цената е около 10 лв. Четката на гелът много се доближава до тази на повечето спирали – относително голяма, права, не много гъсто разположени косъмчета, не е пластмасова или гумена, не се огъва на различни посоки и не е под ъгъл. Консистенцията е малко по-течна отколкото ми се иска и по тази причина нанасям гела трудно. Изпуска повече продукт от нужното и то на определени места, т.е не  може лесно да се контролира какво количество да използвате за определена област от веждите, ако се нанесе твърде много на едно място, попива трудно и лесно може да се размаже. Иначе тънък слой засъхва страшно бързо и няма мърдане – наистина гелът е много издръжлив. Цветът ми пасва, може би ми е една идея по-тъмен, но наистина нанасянето не е равномерно„тук има, тук няма, дай да повторим, за да влошим положението“. Освен това четката ми идва твърде голяма за веждите ми, които определено не са тънки, но се е случвало да изляза с гела извън веждите. Със сигурност самостоятелно с него не може да постигнете запълнен вид, освен ако нямате много гъсти вежди. Не остава веждите твърди или лепкави, „запечатва“ ги добре и формата им едва ли ще се промени цял ден. И все пак не я препоръчвам за хора с повече „дупки“ на веждите, по-малко косъмчета, защото няма да ги попълни достатъчно и резултатът едва ли ще е красив, и за по-тънки вежди, защото се работи малко по-трудно с тази четка и аз едва я ползвам за моите вежди, без да излизам извън контура, а за още по-тънки направо не знам. Като цяло продуктът никак не е лош – задържа веждите в определена форма, издръжлив е и никак не е скъп, но не мога да го нарека любимец. Формулата е твърде водниста, четката не е подходяща за прецизно оформяне и в общи линии, средна работа. Нищо специално, за мен гелът на Catrice го бие, но ако искате да разнообразите от обичайния си гел за вежди, имате гъсти вежди и се нуждаете само от леко покритие и запечатване, погледнете гела на GOSH, наистина може да ви допадне.

IMG_2664
Последните продукти, които ще ви представя, са червилата от серията Velvet Touch. Имам два цвята 122 – Nougat и 86 – Kitch.

Те са по-нашумели продукти на марката. Както и подсказва името, червилата обещават да са като кадифе. Наистина са кремообразни и много пигментирани, нанасят се лесно и се усещат много приятно на устните. Не изсушават, устните изглеждат свежи и блестящи, но без да стоят като гланц – блясъкът е по-скоро едно сияние на устните, не е нищо натрапчиво. Не съдържат парабени. Мирисът им обаче не ми допада, не е много неприятен и не се усеща при носене, но определено го има. Червилата съдържат витамин Е, който подхранва устните. Гилзите са матирано черни с блестящ участък по средата с вградено логото на марката, усещат се много стабилно и аз лично ги намирам за стилни. Плюс е че не остават отпечатъци от пръстите. Отдолу е изписан номера и името на цвета. Количеството, което получавате за цена около 8 – 9 лв, е 4 гр. На самото червило също можете да намерите името на марката. Имат голямо разнообразие от цветове, но в това магазинче имаше само 5 – 6. Като издръжливост не съм особено впечатлена, няколко часа максимум и ако се храните или пиете, ще се изтрие още по-бързо и ще се отпечата върху всичко. Обаче не го наслоявайте много, защото може да се впие във всяка гънка на устните и да подчертае всеки участък. Препоръчвам да сложите молив отдолу.
Nougat е много интересен цвят – по-тъмен кафеникаво бежов нюд с пепеляво розови отенъци. Намирам го за универсален, защото хем не обезличава бялата ми кожа, хем за по-тъмни кожи е my lips but better. Пробвах го не само на себе си, но и на майка ми и определено стои много различно и на двете ни. При нея розовото по изпъква, а при мен кафявото. Така че задължително пробвайте как стои на устните преди покупка. На снимката не се е уловил цветът много успешно.
Kitch е по-наситено тъмно розово с кафяв, дори леко червеникав подтон. На моите устни леко оранжавее, но не е нищо неприятно, напротив много красиво затопля лицето и го намирам за необикновен нюанс. Отново от ръка до устни, и от устни до устни има разлика.

 

3
От ляво на дясно: сянката Silver Rose ; червилата Nougat и Kitch; Brow Gel

С удоволствие нося и двата цвята, и въпреки слабата издръжливост, за мен не е проблем да нанеса отново. Силно препоръчвам да погледнете червилата! Много, много приятни!

UPDATE:

paggeee 1
Ето как стоят червилата на устните ми: >Горе –  Kitch ;                     >Долу – Nougat

 


И с това приключвам първите си впечатления относно тези продукти на GOSH. Доволна съм от съотношението между цена и качество, има естествено няколко не съвсем идеални продукта, но това със сигурност не ме отказва от марката. Червилата са страхотни за ежедневието, към сянката посягам често за бързо озаряване на погледа, а гелът замества понякога моя сегашен фаворит на Catrice, но него със сигурност няма да купя отново.

Ще продължа да използвам продуктите обаче и с удоволствие ще си купя още няколко!


Кой от тези продукти най-много ви заинтригува? Вие пробвали ли сте нещо от марката? Какви са вашите впечатления?

2 thoughts on “First Impressions: GOSH

  1. Аз имам 2 техни четки за очи, купувани са сигурно преди около 8-10 години и освен леко износените дръжки, не са мръднали. Имам и 2-3 техни лака. Искам да пробвам червилата и сенките им, както и ружовете, но и аз като теб не знам продават ли някъде марката в Стара Загора.

    Liked by 1 person

    1. Червилата определено си заслужават, радвам се, че и четките. Ще ти докладвам, ако издиря марката някъде тук. 🙂

      Like

Вашият коментар

