Beauty

Нови придобивки {ноември}

1

Здравейте! Как сте днес?

Тази седмица не бях особено активна, защото имах важен изпит по немски , като втората му част предстои във вторник. Затова се извинявам, че и в началото и на другата седмица няма да виждате нови неща в блога.

Днес ще ви занимавам с поредната доза нови придобивки, този път за месец ноември. Започнах преждевременно с коледните подаръци… не само за другите, ами и за мен. Обичам Коледа + празниците, но не съм голям фен на студените месеци… Предпочитам да си стоя вкъщи на топло, да чета книга и да си запаля някоя ароматна свещ. Превръщам се в тотален домошар през зимата. Само аз ли съм така?

aga

Започвам с един продукт, който много ми препоръчаха в аптеки Subra, тъй като скалпът и лицето ми особено пред студените месеци се зачервяват ужасно много. Затова и купих Uriage D.S Gel Nettoyant – Gel moussant régulateurрегулиращ почистващ гел с термална вода, подходящ за кожа, която е склонна към раздразнения, зачервяване и лющене. Досега съм използвала продукта няколко пъти за лицето и два пъти за косата ( подходящ е и за двете), засега ми харесва действието му, но още е рано да споделя крайни впечатления. Цената му беше около 22 – 23 лв.

Следващите два продукта няма да ги представям обстойно, защото балсамът на Yves Rocher видяхте в публикацията Hair Routine, но бях пропуснала да го добавя в нови придобивки, а за олиото Mythic Oil на L`Oreal говорих в Fall Essentials. Влюбееена съм в олиото!

Взех и така харесвания от мен шампоан Revalid, който е възстановяващ и стимулиращ растежа. Намерих го на по-ниска цена в една аптека и не му се чудих много. Имам други за изхабяване, затова засега няма да го отварям.

cats

Когато бях в Елитис, реших да помириша новата коледна колекция на Yves Rocher и въпреки че нямах намерение да купувам нищо от нея, се влюбих в портокал + канела продуктите и не успях да устоя. Взех си този комплект, съдържащ крем за ръце, душ-гел и блестящ лосион за тяло. Не съм ги пробвала още, но миришат невероятно! Цената на комплекта беше около 20 лв.

Още един страхотно миришещ продукт – Planet Spa Amazonian Treasures Hydrating Face Mask на Avon с акай бери. Цветът и ароматът – ухаа. Действието засега – не дотолкова. Взех я на промоция за 4,90.

Двата лака на Golden Rose ми се сториха много интересни като цветове. Те са от серията Color Expert и номерата им са 10 и 92. Стоят много хубаво на ноктите. Изобщо, много харесвам серията, така че я погледнете, ако нямате лак от нея. Разнообразието от цветове е впечатляващо. Цената им беше по около 2 лв всеки.

Есента и зимата ставам бледа като платно. И за съжаление, повечето ми пролетни и летни фон дью тени стават твърде тъмни за мен. Затова и се наложи да си потърся нещо ново – страшно светло и още повече с жълтеникав подтон. Отдавна заглеждам CC крема на Bourjois, за който се носят много хвалби из блог и влог пространството, и въпреки че е по-подходящ за топлите месеци, тъй като е с леко покритие и SPF, това не ме спря да си го взема, защото най-светлият възможен цвят ми пасна идеално. Не търся много високо покритие за ежедневието си, така че този фон дьо тен върши чудесна работа. Цената му е 19 лв.

sgag

Покрай черният петък не съм пазарувала особено, защото в Старозагорските молове такива намаления като например в Софийските и чуждестранните няма, следователно изобщо не излязох на шопинг, но пък погледнах промоцията на Lollipop Cosmetics и реших все пак да се възползвам. Съставих си четворка палитра, като всички цветове са матови и да, леко стряскащи, но исках да изляза малко от зоната си на комфорт и да пробвам нещо различно, пък и съм убедена, че всеки един цвят ще намери приложение и ще добави малко разнообразие в грима ми. Поръчах си и тази четка за пудра, тъй като исках да сменя сегашната ми на Ecotools с нещо ново, и определено съм доволна. Сенките също са страшно пигментирани. Скоро очаквайте мнение за тези продукти.

В началото на месеца купих този руж на Flormar в номер 43 ( води се Terracotta Blush-on ), но аз го ползвам като хайлайтър. Много ми допада, въпреки че при суочване се личи много повече отколкото на лицето.

Изкуших се и с още едно червило от матовата серия на Golden Rose в цвят 27. Бързо се превърна в едно от ежедневните ми червила!

Тъй като харесах ружовете на NYX и приятелка правеше поръчка от ZlatnaRibka, поръчах с нея и NYX Powder Blush в цвят Rose Garden. Малко не му е сезона, но стои много хубаво на моята кожа.

sbb

Отделям специална снимка и за най-върховния продукт! А именно- Guerlain Météorites Flocons Enchantés от тяхната лимитирана Winter Fairytale Collection. Подранил коледен подарък ( който сама избрах, но все пак съм мнооого благодарна на семейството си <3). Тъй като при запитване в тукашния BeautyZone казаха, че вероятно изобщо няма да ги докарат, решихме да ги поръчаме онлайн. Доставката от feelunique много се забави и бях започнала да се притеснявам, но пристигнаха невредими и се радвам, че успях да ги поръчам, няколко дни преди да се изчерпят окончателно, а и ги взех с 20% намаление, което беше голям плюс. Разкошни са, наистина! Това са първите ми метеорити, но изобщо не съжалявам, че избрах тези. Толкова са красиви, стоят прекрасно на лицето и много подхождат на кожата ми! Не мога да им се нарадвам.

22

Завършвам с две книги, за които също бях много развълнувана. С точки от Lidl взехме кулинарната книга на Манчев и Шишков и нямам търпение да пробвам рецептите. Още тази неделя, по случай имения ми ден, ще се тества рецептата за пълнен шаран, хаха. Наистина бях приятно изненадана, колко старателно и красиво е направена книгата – всичко е подбрано перфектно. А другата книга, която много исках да прочета, след като изгледах филма по нея е „Далече от безумната тълпа“ на Томас Харди. Интересно ли ви е да споделям други нови придобивки освен козметика? Като книги, дрехи, аксесоари и т.н.?


 

А вие започнахте ли с коледните покупки – за вас или за семейство и приятели? Какво сте накупили засега?

4 thoughts on “Нови придобивки {ноември}

  1. Ееее, ти от Стара Загора ли си била. :)))
    Кога пита за Метеоритите в мола, защото аз взех за приятелка от там. Обадих се по телефона и ми казваха, че са поръчали за някакво момиче и няма да има проблем. След няколко дни бяха в магазина и точно на 27-ми мисля, ги взех. За себе си взех от Феерито, но и там получиха една бройка, която бях си запазила от предния ден. Така че до магазина не стигнаха въобще. 🙂
    Страхотни покупки, честити. Маската с акай бери я имам и аз, но не съм я отворила още. 🙂

    Liked by 1 person

    1. Благодаря ти! Аз съм ползвала маската три пъти засега, ефект не намирам кой знае какъв, но ароматът е чуден.
      Да, от Стара Загора съм. 🙂 Ами в началото на ноември питах в магазина и те казаха, че може би няма да ги докарат при тях и често ги пропускали при лимитирани колекции. Колекцията съответно в БГ не беше излязла още, така че и те не бяха убедени. Но аз реших да не рискувам, затова и следващата седмица ги поръчах онлайн.В Feerie изобщо и не проверих. 😀
      Честити и на теб метеоритите!

      Like

Вашият коментар

