Beauty

Product Review: NARS Dolce Vita Blush

IMG_2487

Ако гледате youtube клипчета на beauty-гурута, сте в блог средите или просто обичате декоративната козметика, няма как да не сте чували за всеизвестните ружове на марката NARS.

Марката често се споменава в любимци на влогъри и блогъри и има защо. Не само съчетанието от красиви опаковки, страхотна пигментация и разнообразие от продукти и цветове влекат маниаците, но и колекционерското гласче, подтикващо към грях спрямо банковата сметка.

След години на четене на суперлативи за продуктите на Nars, тази есен за пръв път имах досег с марката. Преди не беше достъпна в повечето удобни сайтове ( поне доколкото съм запозната ), които доставят до България, но сега видях, че и hqhair, asos, ,spacenk предлага марката.

Винаги NARS е крещяла класа към мен. Вероятна причина за това е била може би честата поява на марката в клипове на влогърки, които са се насочвали по-скоро към high-end козметика или може би изисканите опаковки, които са просто мечта за фотографа.  А когато излезе Orgasm… мале, какво чудо беше. Всички полудяха по този руж и стана  култов.

Самият дизайн на продуктите на марката също е много впечатляващ ( поне за мен ). Много стилен, изчистен, а и обожавам логото на марката.

Минус са според мен доста завишените цени. Не са ненормални за продукт от висок клас и поне донякъде оправдавам цената на ружа ( не мога да кажа нищо за другите им продукти, тъй като само съм ги суочвала ), но все пак марката не е бюджетен избор и ми се струва, че балансът между цена и количество на продуктите е малко нарушен.

IMG_2488

С ружа Dolce Vita не беше любов от пръв поглед, признавам. Не очаквах дори да видя голям стелаж на марката в Прага, но ето че съдбата ни срещна с NARS. Преди съм обмисляла онлайн поръчка, но определено бързо се отказвах основно заради цените . Между другото, има молив за устни със същото име.

Не знаех, че Sephora в Прага предлагат NARS, BareMinerals, Urban Decay и т.н. и бях много приятно изненадана. Разгледах им продуктите, суочнах няколко червила ( много харесах Vivien от Audacious серията например ) и повечето ружове. И докато преди обмислях Orgasm или Sin, Dolce Vita се прояви страхотно на ръката ми и когато го пробвах на лицето, резултатът беше чудесен. Очаквах, че ще приличам на светнал в червено светофар, но всъщност стоеше много добре. И някак се оказа, че харесах този цвят повече от другите. Въпреки че накупих не малко неща от Прага, високата цена отново ме спря.

„Защо да давам толкова пари за един руж?!“. Заради марката? Заради глезотията? За да си угодя на прищявката?

От много мъдрене не взех нищо от марката и трябваше да отпътуваме обратно към Мюнхен. Да де, но ружът се загнезди в съзнанието ми и следващите дни не спрях да го умувам. Дори след като се прибрах в България, ме беше яд, защо не го бях взела. След това прочетох и едно много похвално ревю за него от temptalia.

Явно беше, че гореизброените вероятни причини за желанието ми да го притежавам не бяха единствените и най-накрая реших да се прежаля с тази сума. Приятелка отиваше на почивка в Турция за няколко дни и я помолих да погледне имат ли Nars. Останалото вече е ясно. Имаха го, взеха ми го и скоро беше в ръцете ми.

В началото отново го гледах недоверчиво. Много малък и много скъп. Да, но като се гримирах с него, отново ми се промени мнението. И постепенно се превърна в моя ежедневен есенен руж и най-интересният като цвят в колекцията ми. Честно казано, никога не бих избрала този цвят точно онлайн, защото наистина изглежда много различно на снимка. А и не е най-популярният на марката.

222

Външната кутийка ми е леко пострадала, не знам дали от турската Sephora или от приятелката ми (сигурно второто като я знам, но все пак разкарах момичето до козметичен магазин, а само този факт е достатъчен за адмирации ). Но вътре опаковката е добре предпазена и даже трудно се измъква. Грамажът е 4,8 гр., а цената в Европа е доста по-завишена ( във feelunique е около 64 лв., май в Турция беше даже по-скъп ружът), докато в американската Sephora струва 55 лв.($ 30). Самата опаковка е класическата за ружовете, т.е ви е сигурно позната – правоъгълна , леко тумбеста и овална в долната си част, матова и с големи букви изписано логото на марката. И мноооого лесно замърсяваща се. Бях я почистила точно преди снимките и както виждате отново е мръсна, за което се извинявам. Всяка прашинка, всяко докосване с пръст остава на опаковката, което е много неприятно за окото. Това е често споменаван проблем. Опаковката обаче се усеща много стабилна, отваря се лесно, но няма как да се отвори сама. Много е приятна за докосване! Самото място за отваряне и механизмът също е много красив. Произведена е в Канада.

IMG_2495
Състав

Вътре е поместено голямо огледало, предпазно листче с логото на марката и самият продукт. Отново много красиво. Както и Temptalia е описала, това наистина може да е ежедневен руж с малко необикновена нотка, но и може да е вечерен и по-изразителен руж. Зависи колко нанесете. Пигментиран е и то много, но определено не е толкова наситен колкото някои други ружове на марката, които суочнах.

5

И определено не е убийствено тъмен. На снимки изглежда като бери – тъмно розов, а и дори mauve цвят, а на живо не е съвсем така. Цветът е червеникаво пепеляво-розово, което на определена светлина може да се прояви повече като „приглушено“ червено. На различни кожи стои крайно различно, пробвала съм го на няколко приятелки и наистина някои могат да поспорят, че това е един и същ цвят. Въпреки че съм бледа,  мога да кажа, че не стои  неестествено, ако не се прекалява естествено.

22
Сниман без и със светкавица.

Води се матов руж, но може да се забележи едва забележим блясък ( или на мен просто ми се привижда ), така че определено не стои скучно на лицето и не обезличава. С лека ръка стои като много лек необикновено пепеляво-розов руж, но дава възможност и за наслояване. Смело мога да кажа, че цветът е универсален, въпреки че е по-нестандартен, но трябва да се внимава да не се прекали. Много е лесен за работа, не се рони и е много фин. Прелива се изключително лесно и се усеща приятно на лицето. Не стои на линии или петна, цветът се разпределя лесно с четка и си подхожда с много различни грим визии и тоалети. Издръжливостта също е без забележки. Цял ден не мърда, ако не си го обърша от лицето естествено, което често правя без да се усетя.

IMG_2516

За нанасяне използвам една от двете четки на Real Techniques за ружBlush Brush-a ( когато искам по-незабележим ефект) или Cheek Brush-a от Nic’s Picks комплекта ( когато искам по-наситен и прецизен вид ). Със скосена четка също може да го пробвате. Работата с него е лесна, просто не трябва четката да се потапя/върти много вътре.

Със сигурност ружът бяга от стандартното розово и не е съвсем стряскащото червено, а много балансирана смесица между двете, и придава една здравословна руменина на кожата, която аз просто обожавам. Не очаквах, че чак толкова ще го харесам, но наистина е моето есенно олицетворение за изисканост + цвят + топлина.

Вярвам, че ружът си заслужава отделеното ревю и не съжалявам, че го купих, въпреки че може би ще откриете дрогериен двойник. Не знам какво има в него, което да ме кара да посягам към него ежедневно, но явно ме е спечелил безвъзвратно.

Така че ако имате досег до стелаж на марката или се чудите кой руж да изберете, не подминавайте Dolce Vita. Може да ви очарова толкова, колкото успя и мен. Въпреки че не бих го нарекла най-невероятният продукт на света, досега не ме е разочаровал.

Цената наистина е висока, но имайте в предвид, че е икономичен , защото не е нужно да загребвате много. Ако желаете да инвестирате в по-скъп руж, обмислете този. Наистина е разкош!


 

На кой руж от NARS сте хвърлили око? Имате ли продукти от марката?

5 thoughts on “Product Review: NARS Dolce Vita Blush

  1. Чудесно си го описала и цвета е много красив. Припознавам се в историите, как се самонавивам че не ми трябва нещо заради цената, но след време си го купувам… просто защото не спирам да мисля за него.:)

    Liked by 1 person

  2. Хубаво и живописно ревю 🙂 Аз нямам нищичко на Нарс, но пък имам добри техни имитации от Елф…. Е, не знам колко точно са добри, след като не мога да сравня с оригинала, но към ружовете на Елф определено нямам забележки 🙂 И ми струваха … не знам, няколко долара може би 🙂 И все пак чувството да работиш с висок клас козметика е съвсем различно …

    Liked by 1 person

    1. Благодаря! х Аз съм чувала страхотни отзиви за някои Elf ружове, някой ден ще ги пробвам надявам се. Определено цената им е много по-оправдана, но наистина не отричам, че работата с Nars ми доставя удоволствие. 🙂

      Like

Вашият коментар

