DIY

DIY Inspiration Board

cats

ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН НА БЛОГААА!

Йей, много се вълнувам. ❤ Реших постът днес да е такъв, каквато беше и първата ми публикация тук. А именно – DIY проект.

Често се нуждая от вдъхновение ( и не говоря само за писане ) и отдавна си създадох нещо, което да ме зарежда с енергия и да ме кара да се усмихвам, като го погледна. Това е моята дъска за вдъхновение.

Чак сега публикувам това НСС, защото скоро завърших горната част на дъската.

Това всъщност бе от тези дъски, разделени на две – едната част за рисуване с маркер, другата за бележки ( чрез забиване на габърчета ). Да де, но частта за рисуването се скапа, защото малката ми сестра я надраска с перманентен маркер, и общо взето тази секция стана безполезна. Другата рядко ползвах, затова накрая реших да направя нещо съвсем различно от цялата дъска. И се оказа много лесно, а изглежда супер креативно.

Основните материали не са нищо особено, но естествено ви трябва дъска. А всичко останало си е до вашите предпочитания за целта на дъската. Аз съм подбрала картинки и цитат, които ме насърчават, вдъхновяват и които просто харесвам.

Сменям картинките на няколко месеца, когато нещо друго ме впечатли. Цитатът го сложих преди снимките, но засега ще го запазя, защото наистина ме кара да се замисля, всеки път щом го погледна.

Ако идеята ви харесва, четете надолу, за да разберете как да си направите така дъската ( или непотребно платно ). Извинявам се, че снимките не се получиха особено, но съм окачила дъската на много неудобно място за снимки и няма никаква светлина.

1

Нужни материали:

  • дъска ( може да е само за бележки или само за рисуване, или двустранна като моята ) или платно за рисуване
  • ножица
  • опаковъчна хартия
  • линия
  • габърчета
  • маркер/молив
  • четка
  • акрилна боя ( моята е в цвят „старо злато“ )
  • тънка дълга пандела
  • меки листи ( felt е на английски, не знам точно как точно се наричат на бълг.) – избрала съм такъв лист в бордо
  • цветни картинки ( по ваш избор, изкарани на принтер )
  • лепило ( аз използвах силиконов пистолет, но може и да пробвате и с двойнозалепващо тиксо)

Първо изсипвам от акрилната боя в една пластмасова чашка и с четка разнасям по частта, която е за рисуване. Изчаквам няколко часа да изсъхне първия слой, а през това време изрязвам от опаковъчната хартия достатъчно, така че да покрие точно частта за бележки. Ръбовете минавам също с боя. Започвам с две ленти от панделата, разположени на кръст, и ги забивам в краищата с габърчета. Продължавам с две успоредни ленти спрямо първия диагонал и после две успоредни спрямо другия първоначален диагонал, така че да стане кръстосан мотив. ( Не мога да го обясня особено добре, но можете да видите снимките за повече яснота ). В центъра и където преценя, че е нужно, застъпвам с габърчета, така че снимките по-късно да не могат да изпадат.

След като първия слой на боята е изсъхнал, минавам с втори, който ми беше достатъчен, за да покрие плътно всичко. След това изрязвам картинките, които съм си избрала и разпечатала, и ги нагласям, докато не ми хареса разположението им и съчетанието между тях.

2

След това очертавам с маркер буквите от избран от мен цитат върху felt листа. Не е нужно да е на английски, не е нужно да е този, просто изберете такъв, какъвто ви допада и ви мотивира.

Аз се спрях съответно на “Alive or just breathing”. Важно ми е да си напомням, че има разлика между съществуването и живеенето и прекрачването на тази граница зависи само и единствено от нас. Ние сме тези, които можем да направим деня си смислен и щастлив. Оправдания за лош късмет/ съдба или бездействието и сляпото очакване за някакво чудо не трябва да имат място в живота ни. Ние управляваме живота си, не всичко зависи от нас, но всичко останало опира до промяната, която ние може да направим. Да се оплакваме и да се самосъжаляваме – това само вреди….ние не сме кукли на конци!

И обратно към НСС проекта: Изрязвам очертаните букви и с помощта на линия ги подреждам върху боядисаната част (убедете се, че е напълно изсъхнала!). Залепям ги със силиконовия пистолет.

3

( По-късно видях, че горната част леко се размества и там е останала малка небоядисана част. Оправих го след снимките. )

В общи линии това е. До голяма степен опира до вашите предпочитания – какви картинки искате да окачите, какъв цитат ви вдъхновява.

Вероятно сте срещали тази идея и преди, но това е моята вариация на нея. Важното е да откриете това, което ще ви мотивира да започнете деня си позитивно. Може да сложите вашите мечти, цели, любими грим и модни визии, любими актьори, певци и т.н. Това, което ви прави щастливи!

Ще се радвам, ако diy проектът ви е допаднал и го пробвате! Споделете вашите творения, ако го направите.

 

Вашият коментар

