Beauty · Lifestyle

Fall Essentials

1

Добро утро на ранобудниците!

Харесвам този сезон. Цветове, уют и топлина. Изпълнен е с толкова много комфорт – запалваме свещите, изваждаме дебелите пуловери и се увиваме с дълги шалове. Но тази есен си имах и още потребни нещица…

Вместо любимци за всеки един месец от есента, реших да ги събера на едно място като моите fall essentials. Така или иначе любимците ми щяха да се повтарят до една степен, защото в ежедневието си тази есен използвам същите продукти с малки промени.

Знам, че са много, но правейки си равносметка, наистина съм ползвала всички тях интензивно.

Започвам с грижа за лицето, тялото и косата:

IMG_2611

През изминалите месеци се нуждаех от по-силно подхранване от това на гелообразен крем. В някои участъци кожата на лицето ми се изсушава ужасно, а в други лъсва още след час. Но един крем засега се справя добре с прищявките на кожата ми – The Body Shop Vitamin E Moisture Cream.  Той се превърна в любимия ми ежедневен крем. Използвам го от началото на септември и хидратацията, която доставя, е достатъчна за подхранване, без да я омазни допълнително. Формулата е лека, приятна, кремът попива бързо и ароматът е страхотен. Струва ми се обаче, че не е от най-икономичните. Почти го свърших. Единственият минус е отправен към мен – не взех голямата разфасовка.

С есента се свързва за жалост и изсушаването на кожата. Спасителят в това отношение за мен е кремчето за сухи участъци Lemony Flutter ( ревю за него – тук ) на Lush. Няма да изпадам в подробности, защото вече съм говорила за него, но ако усещате ръцете си, лактите и т.н. сухи – погледнете го!

Два продукта за тяло, в които се влюбих тази есен – The Body Shop Moringa Body Butter ( за по-дълбока хидратация, усеща се невероятно на кожата, ароматът е пристрастяващ и определено е нестандартен ) и Cottage Moisturizing Body Milk с карамел, който е по-лек и затова го предпочитам за ежедневието си ( а и защото си пестя Moringa-та :D) и ако обичате карамел, няма как да не пожелаете да се намажете и да изядете лосиона ( не е нужно да е в тази последователност 😉 ).

За отрицателно време ( има няма половин месец) косата ми заобича едно олио ( снимките от поста за грижа за косата са малко по-стари, затова не съм го включила) , а именно – L`oreal Mythic Oil. Продуктът е отнесъл достатъчно хвалби, знаете за какво става въпрос – блясък ала модел на Victoria Secret и копринена мекота. Ами… така си е. Косата ми го оценява, аз също, а и хората около мен забелязват!

Продукти за очи:

IMG_2614

Започне ли есента, се впускам в грим комбинации от бронзови, златисти и кафеви тонове и естествено това ме отвежда към вечния ми любимец – Naked палитрата на Urban Decay. Толкова да ми е есенна тази палитра, толкова красиви съчетания се правят с нея… Цветовете Half Baked и Toasted може би са най-използваните от мен тези месеци. Топлина и озаряване.

Друга красота, към която напоследък прибягвам, когато бързам сутрин, е стик-сянката за очи на Rimmel в цвят Rose Gold. Манията по розовото злато не ме подмина, но не само това е причината да заобичам този продукт. Лесен, издръжлив, стои адски красиво на окото, дори и само него да нанеса.

Продукти за лице:

IMG_2616

Бронзърът е неизменима част от ежедневния ми грим, защото не само добавя топлина на лицето ми, но и оптически го прави по-изразено, по-слабо. Bahama Mama на theBalm изглежда много тъмен, дори плашещо тъмен за моята бяла кожа, но с хубаво преливане и лека ръка, стои прекрасно и е подходящ за контуриране.

Тази есен преоткрих и хайлайтъра Watt’s Up на Benefit, който тотално бях зарязала в кутията на The Bronze Of Champions, но след като го извадих, посягам към него редовно и ефектът наистина ми допада, а и се използва много лесно. Бонус – страшно икономичен е и този малък вариант би стигнал за цяла вечност.

Не вярвах, че точно аз ще си слагам руж всеки ден. Не съм голям фен, но тези месеци мнението ми коренно се промени. И един от виновниците за това е ружът на Nars- Dolce Vita. Признавам, в началото желанието ми беше подтикнато от самата марка, а не точно този цвят, въпреки че много го харесах, като го суочнах, но сега не мога да го оставя. Тази или другата седмица ще има ревю за него и ще разберете, защо толкова ми харесва.

Продукти за устни:

IMG_2621

Есента за мен е сезонът на устните – от нюд, към бордо, до кафяво. Затова и експериментирах с различни цветове на устните си и по-топли, ежедневни на очите. Въпреки че не е особено студено, някои сутрини/вечери устните ми премръзват и се напукват, затова и грижата за тях е особено важна за мен.

За тази цел използвам Bubblegum скръба на Lush. Малка глезотийка, която можете и вкъщи да си направите, но аз си я ползвам с най-голямо удоволствие. След екфолирането чувствам устните си страшно меки и ароматът е…уоу. Може ли да изям продукта?!?

Следващата стъпка и съответно следващият любим продукт е EOS-чето с мента. Обожавам леко изтръпващия ефект и освещаващото усещане! Устните ми са доволни.

Имам няколко предпочитани червила за сезона, които са от всички любими есенни цветови категории. Леееко тъмните нюд устни постигам с молива на Essence в цвят Soft Berry, над който нанасям Butter Gloss-a на NYX в цвят Tiramisu. Комбинацията между двата е супер интересна и стои много добре!

Фаворитът ми като тъмно-червено – бордо червило е Diva на Mac. Не ме спираше да го нося и лятото, но есента съвсем му е времето. Разкошен цвят и издръжливост без забележки!

Червилото на Revlon в цвят Rum Raisin 535 се превърна в друг must-have за мен. Червеникаво-кафяво, което е много приятно за носене, а цветът е нестандартен, но идеален за есента. Ще има ревю за него.

Аромат:

IMG_2624

Откъм парфюм… е то се очакваше. Новият ми парфюм на Zara – 9:00 PM FRIDAY NIGHT стана ароматът, към който посягам всеки ден. На хората сигурно вече им е омръзнал, но на мен не е !

Друг вид аромати – тези на свещите. Дали тартове на Yankee Candle, бурканчета от Jumbo или от Yankee не мога да си представя есента без ароматизирана свещ, запалена в стаята. Създават една толкова приятна атмосфера. Най-обичам, когато чета книга в леглото и до мен гори свещ и се носи приказен аромат!

Модни любимци:

 

Както зимните ми любимци за предишната зима, така и тук ще спомена любимите си дрехи и аксесоари.

Първо посочвам най най най-удобните и яки боти! Харесват ми детайлите по обувката, страхотни са за всекидневно носене и в същото време могат да са акцент, а и са естествена кожа. От Tendenz са.

Портмонето, което е в синьо-зелената гама малко бяга от типичните топли кафеви и златисти цветове на есента, но също толкова обожавам. Също е от Tendenz, голямо е и побира всичките ми глупости и ненужно многото ми стотинки и беше много евтино.

Тази есен заложих много и на полите. Това са две от най-любимите. Сивата е тип молив, с интересна предна част и прищипване в горната част. Стои супер стилно! От New Yorker е. Втората е в любим за мен цвят и е от LC Waikiki. Права, къса, с черни ленти и много удобна.

Шалът, който виждате е голям, мек, двустранен и с красиви мотиви и е от OVS. Взех го с голямо намаление и цветовете му крещят есен.

Любимите ми аксесоари са гривната от Stradivarius с розови листенца и бели розички и семплото колие от H&M, които стоят добре с всеки тоалет.

Последното нещо, което ще спомена е една книжка, с която релаксирам, когато имам малко повече време. Може да се открие по всички книжарници, това е малкия вариант и съдържа много разнообразни и интересни картинки за оцветяване. И голям човек би се забавлявал с нея!


 

Това бяха моите есенни любимци.

Кои са вашите?

2 thoughts on “Fall Essentials

  1. Страхотен пост и любимци. Май ще взема да погледна тези ружове на Нарс сериозно… ще чакам мнението ти. А отдавна искам Bahama mama, заредила съм го в кошницата в енцо и само чакам да натисна поръчай. 🙂

    Liked by 1 person

    1. Благодаря ти! 🙂 Поръчвай, поръчвай, наистина си заслужава. И стои супер като сянка в сгъвката на окото. ❤

      Like

Вашият коментар

