Beauty

Product Review: Makeup Revolution Romantic Smoked Palette

IMG_2716

Здравейте, днес ще ви представя ревю на палитрата Romantic Smoked на Makeup Revolution. Тя е от тяхната серия Redemption.

Най-вероятно сте чували марката покрай техните версии на Naked палитрите  и на шоколадовата на Too Faced. Познати са и с доброто си съотношение между цена и качество и голямото разнообразие от продукти.

Случайно видях малък стелаж на марката в Rossman в Прага и разгледах с голям интерес предлаганите продукти, дори и да не бяха толкова много. Не се нуждаех от друга съвсем бронзова, неутрална палитра, нито исках много разноцветна. Затова и се спрях на „опушената“ палитра, за която не бях чела нищо преди това. Суочнах цветовете и бях доволна. Разнообразие, без да излизам извън комфортните ми цветове. Грабнах и очната им линия, която беше на смешно ниска цена.

Като говорим за цени, цената на Romantic Smoked палитрата е 4 паунда в официалния сайт на марката, аз я взех за около 5 паунда в тази дрогерия (13,80 лв). Получавате 12 цвята, които са разделени по равно – 6 блестящи и 6 матови. Не ми харесва, че сенките нямат имена. Страшно много се радвам на оригинални имена! Опаковката на палитрата също не е кой знае колко впечатляваща. Малко ми евтинее, не е от най-стабилните и лесно се драска, но иначе досега не съм имала проблем с нея. Вътре няма огледало, капакът е прозрачен и има голям двустранен апликатор. Грамаж: 14 гр.

IMG_2723
Състав

Сенките, стандартно за серията така продълговати, като на „ленти“, са средно пигментирани според мен, като с база достигат чудесна интензивност. Основните цветове, заради които купих палитрата са 6, 7 и 9. Номер 9 стои страхотно в сгъвката на окото, дори и да не е най-пигментираният цвят. Като цяло много ми харесва самото съчетание на цветовете, за всяко място, за всеки си има по-нещо. Цялостният стил на палитрата не изневерява на опушения грим, но не се концентрира само върху тъмни цветове, а точно обратното. Затова и името й “romantic smoked” много й подхожда. Добра комбинация от перлени, матови, светли и тъмни, преходни, по-нестандартни и базисни цветове.

IMG_2725

Преди да я отворя, разгледах суочове в интернет. В различни страници видях удивителна пигментация, чак каквато при мен не забелязвам. Не знам дали е до базата им, светлината, наслояването или до моята „по-несполучлива“ бройка, но леко се учудих от разликите. (Ще ги видите, ако сравните моите суочове с някои други в google.)

Това не значи обаче, че съм разочарована. Напротив, наистина се радвам, че избрах тази палитра и често я използвам. Много важно е обаче да се ползва база, иначе интензивността на цветовете много се губи.

cats
Първа снимка – без база. Втора – с база.

Първите 6 са блестящи и са по-наситени отколкото матовите. Освен това се усещат по-маслени, по-лесно се работи с тях, но при тях може да се получи леко размиване, ако се работи с близки цветове. Последните два блестящи цвята не са много интензивни, но на клепача стоят страхотно. Определено палитрата се справя по-добре на очите, за жалост нямам снимка от грим, който съм правила. Но откакто я имам, няколко пъти съм правила пълен грим на очите с нея и наистина комбинирането между цветовете е лесно и издръжливостта е чудесна. Аз лично усещам блясъка не толкова фино смлян, колкото ми се иска ( при суочването също го забелязах, може да са малко тебеширени). От първите 6, любими са ми 5 и 6 номер (съчетани също стоят супер ).

Сега можете да се насладите на нищожните ми опити да описвам цветове. Ще се постарая, но не обещавам, че ще са съвсем коректни, разчитайте по-скоро на снимките. Може да ми се привиждат неща!

Първият цвят е перлено бяло със сребристи отенъци. 2 е топло тъмно-кафяво с бронзови частици, 3 е прасковено шампанско. 4 е зелено със сиво-кафяви отенъци. 5 е много бледо студено розово ( на снимката наподобява на номер 3, но всъщност на клепача стоят много различно). 6 е червеникаво-кафяво.

IMG_2743
С база.

Преминавам към матовите. Те са по-сухи, по-ронливи и не са дотолкова пигментирани, но позволяват наслояване. Намирам тази част от цветовете за по-интересна и по-разнообразна откъм цветове. По принцип харесвам много матовите и тук те са много нестандартни – има наистина базисен телесен цвят, три различни тъмни нюанси ( тъмно сивкаво-лилаво, тъмно сиво към черно и кафеникаво с леки зелени отенъци ) и два по-сходни цвята – матово сивкаво-лавандулово и матово бледо розово, по-скоро mauve цвят. Личи си, че не мога да описвам цветове. Туко що споменатите последни цветове ( както и в началото подчертах ) са ми любимците от тази част.


Не бих обявила палитрата за мой тотален фаворит, но я ползвам с удоволствие. Може би съм имала леееко по-високи очаквания, защото съм чела безброй суперлативи за тези палитри и накрая се издигнаха като вълшебни в очите ми, но със сигурност за цената си тази изпълнява и надминава всички изисквания, които човек може да й постави. А с база е трепач!

И в крайна сметка – да, не съжалявам за избора и покупката си и да, бих купила още палитри и изобщо продукти от марката.

Пробвали ли сте продукти на Makeup Revolution?

3 thoughts on “Product Review: Makeup Revolution Romantic Smoked Palette

    1. Хубаво е, че имат голямо разнообразие, сигурно ще си харесаш някоя по-нестандартна палитра от марката, ако си решила да е на Makeup Revolution. 🙂

      Like

Вашият коментар

