Beauty

Product Review: Sante Hand Cream with Bio-Shea Butter

 IMG_2474

Здравейте!

Нарастващият студ ме кара все по-редовно да се грижа за ръцете си. И затова реших да споделя кратко ревю за един крем за ръце от нова за мен марка. Чела съм много добри отзиви за Sante, но преди този крем не съм имала допир до марката. Въпреки това много се вълнувах да пробвам нещо от нея. Когато бях в Германия, случайно обърнах внимание на щанда на Sante в Müller и се отплеснах да мириша и разглеждам различните продукти. За съжаление пътувах с ръчен багаж, който впрочем прекомерно надхвърляше разрешената си тежест, и следователно имах ограничение за течности. Много исках да взема шампоан или балсам от марката, но в за мое нещастие надхвърляха 100 мл и реших да не рискувам.

Новият дизайн на опаковките е супер сладурски и изглежда много стилно. Моят крем е с масло от шеа и количеството, което получавате за около 6 – 7 лв., е 50 мл. Кремът е веган, без глутен и лактоза. Сертифицирано натурален е, не съдържа синтетични оцветители, аромати и консерванти и е без етоксилирани съставки и нефтохимични деривати.(Ако някой знае повече за последните изброени, може да ме осведоми… наистина не претендирам да разбирам много от натуралната козметика). Подходящ е за всекидневна употреба, въпреки че обещава дълбоко подхранващо действие. Съдържа освен маслото от шеа и масло от макадамия, алое вера, масло от гроздови семена и кокосово масло, както и екстракт от семена от нар, който спомага регенерирането на кожата. Всички тези съставки са подходящи за суха и напукана кожа.

Състав:

IMG_2479

Използвам крема от месец (не всеки ден, защото съм забравана). Имам доста чувствителна кожа, въпреки че ръцете ми никога не са били най-проблемната ми зона. Имат си своите лоши периоди, но по принцип не се напукват много. Затова и кремът им се отразява чудесно. Цветът му е бял и не е твърде гъст, попива бързо и не оставя мазен слой върху ръцете (което аз намирам за гоооолям плюс, мразя дълго да усещам крема непопил върху ръцете си и да не мога да пипна нищо), разнася се лесно и едно бобено зърно би било предостатъчно за двете ръце. Тук е време да отбележа, че смятам, че за ужасно сухи кожи, този крем не би бил достатъчно хидратиращ. Аз усещам ръцете си меки след употреба, но се е случвало в някои по-лоши дни за кожата ми да е нужно по-късно отново да нанеса крема. Не е и от най-дълготрайните като действие, но е дълготраен в отношение на аромата. Друга подробност, свързана именно с това е, че не харесвам аромата на продукта особено много. В Müller как съм мирисала не знам, но ми се струваше по-лек. Всъщност ароматът определено не е лош, но просто е много натрапчив за моя вкус. Обичайно харесвам по-тежките аромати, но този явно е изключение. Силен е, усеща се отдалеч и се задържа на кожата. Което съответно за някои може да е страхотно, но за мен това е минус.

IMG_2483

В общи линии бих нарекла крема лек, приятен и наистина подходящ за всеки ден. Засега регенериращо действие не съм забелязала, но както казах, ръцете ми не са чак толкова проблемни. Все пак смятам, че продуктът си заслужава цената и наистина оправда моите очаквания за достатъчна хидратация и бързо попиване. Така че ако го забележите някъде, не го подминавайте.

Може ароматът пък да ви спечели! И не само. 😉

Лека и спокойна вечер! И не забравяйте да се погрижите за ръцете си…. което ми напомня…упс, веднага отивам.

П.С. Пробвали ли сте продукти от марката? Ако да, кои са вашите любимци?

One thought on “Product Review: Sante Hand Cream with Bio-Shea Butter

Вашият коментар

