Beauty

Halloween Inspiration: Part 2

Въпреки че Хелоуин отмина, исках да ви покажа грима си за тази година. Успях да гримирам и малката ми сестра, която беше много доволна от визията си накрая.

SnapseedГримирах се като робот. Определено не ми се получи перфектно, особено сега като гледам снимките, но исках да пробвам нещо по-нетипично от вампир, вещица и прочие. А и беше добър начин да доизхабя очната линия-писалка на Essence. В крайна сметка бях доволна от резултата и лесно го комбинирах с този суитшърт с качулка.

IMG_2439

Основата на грима бяха правите линии и свързването им по формите на лицето. Помагах си с тиксо, работих първо със силиконов молив на Impala и отгоре минах с очната на Essence. Използвах снимка от pinterest за препратка за лицето, а врата правих сама. Не бях пробвала грима предварително, нито мислих много дълго за разположението на всяка линия, просто чертах и ако имаше нещо, което не ми харесва – го трих. Веждите си попълних с много тъмен, почти черен молив за вежди на Impala. За по-презицните участъци (около очите например) използвах очната ми линия на Makeup Revolution. Около всяка черта използвах най-тъмният цвят от контурираща палитра на Sephora (която скоро ще покажа в нови придобвки), за да изглежда грима по-реалистичен, и преливах всичко с блендираща четка. На врата правех по-дебели и груби линии и попълних някои от участъците със сянка от палитрата ми на Inglot. За очите и устните избрах стик сянка на Gosh в металическо сребристо с леки лилавеещи отенъци. А любимият ми сребрист молив на Essence плъзнах по лините от средата на околото надолу и във вътрешния ъгъл.

IMG_2420

“Отвореният участък“ , следващ формата на скулата, е пълен с колелца и зъбци – използвах стик сянката на Rimmel в цвят Rose Gold, същият продукт от Gosh и негово подобие от Golden Rose, само че в златисто за тези части от робота, както и черна сянка от Storm палитрата на Sleek, за да придам дълбочина. (идеята взех от Madeyewlook). Накрая сложих и болтчетата с точки чрез очната линия. И в общи линии, това е. Нямах възможност да направя грим урок в снимки, защото щяха да излязат твърде много стъпки, но всъщност гримът не е чак толкова труден, просто изисква стабилна ръка (каквато на мен ми липсва) и малко повече търпение и въображение.


page1

Гримът на сестра ми е така нашумелият вид на скелет. Използвала съм комплект с черна и бяла боя от Джъмбо, откъдето тя има и костюма. Няма да съм многословна, защото съм убедена, че всички са виждали не едно клипче за този грим, така че процедурата е ясна. Не съм добавяла много детайли, защото разполагах с ограничено време, а и реших да нарисувам само половината й лице, защото все пак е дете. Явно надрастна визията на феичката, която беше избрала миналата година. За този грим ми бяха нужни и черни и бели сенки, сиви за 3D-ефекта около разделението по средата, черна очна линия и бял и черен молив за очи. Важно е всичко да се застопори с прозрачна прахообразна пудра, а аз напръсках и с Fix+ на MAC, за да издържи гримът й. Все пак не й беше препоръчано да го пипа много много. От другата страна на лицето сложих червено червило, руж и бронзър и блестящи сенки на окото. Успя да уплаши съседите, това е сигурно!

IMG_2406

Това бяха визиите, които исках да ви покажа във втората част. Надявам се да са ви харесали и постът да е бил интересен! За мен Хелоуин не е единственият ден за луди визии, въпреки че не си позволявам в други дни да ги показвам навън…защото не говорим за цветни сенки, а за зомбита, чудовища, гарвани и т.н.

Споделете как вие бяхте маскирани за Хелоуин или дали често ви се приисква да направите по-щур, артистичен грим и ако да, какъв?

Желая ви приятен ден и успешна седмица!

Вашият коментар

