Beauty

Product Review: Bourjois Bronzing Primer

1

Привет! Падам си по късните постове, без съмнение. Днес ще ви разкажа за едно шоколадово изкушение в бурканче. Това е бронзиращата основа на Bourjois. Спряган за бюджетен вариант на Chanel Soleil Tan de Chanel, кремообразният бронзър обещава да озари и бронзира тена, да заглади и матира лицето. Може да се ползва под и над фон дьо тен, самостоятелно или под прахообразен бронзър. Аз лично го ползвам с лека ръка над фон дьо тен, като имам едно на ум, че съм по принцип много светла и ако прекаля, ще оранжавея. Цената не я помня точно, беше около 20 по спомен. За нея получавате 18 мл продукт.

2

Цветът, който марката предлага е един универсален. Първоначално, като отворите бурканчето, цветът може да ви стресне – доста е тъмен, топъл, дори оранжавеещ и изобщо не изглежда подходящ за по-светлите дами. Но всъщност хубавото на този кремообразен бронзър/ бронзираща основа е че може както да стои супер естествено и нежно, така и по-наситено. Ако например се сложи под фон дьо тен, то тогава бронзиращия ефект ще е много лек и лицето ще е само затоплено. Ако пък го сложите над фон дьо тена и нанесете отгоре и прахообразен бронзър – резултатът ще е много по-забележим и наситен. Смятам че за бледи момичета, може да се прекали с този продукт, но като цяло не е хипер пигментиран. На суочовете стои дори по-тъмно, отколкото на лицето. И ако се прелее напълно, почти изцяло не се вижда.

Като докоснеш продукта, все едно си завираш пръстите в забранен десерт – пудинг, суфле. Рай! Нанасяла съм го с пръсти и със заострена четка за фон дьо тен, като с пръсти стои по-нежно и наслагването и създаването на по-дълбок контур не е възможно. Бронзърът се нанася много приятно и лесно, като мусообразната му текстура му позволява да се „плъзга“ по лицето като крем. Честно казано, голям ми е кеф да го нанасям. Не съм го носила самостоятелно, но предполагам че ще е подходящ за лек вид ала „целуната от слънцето“. Според мен може и да се смеси с фон дьо тена за по-бронзиран и сияен вид на лицето ( сещам се за Joli Teint-a на Guerlain за подобен ефект ).

Мирише невероятно на шоколад, направо да го изядеш. Прелива се изключително лесно, но не бих казала, че за лятото ми е достатъчен, въпреки че не посмявам да го нанасям много интензивно. Слагам над него и прахообразен бронзър.

3

Харесва ми, че продукта не се усеща тежък на лицето и с него бронзъра отгоре издържа по-дълго определено, но самостоятелно бронзиращата основата не стои много на лицето ми, заради бързо омазняващата ми се кожа. Дава един по-сочен, свеж вид в сравнение с прахообразните бронзанти, обаче ако желаете кремообразно контуриране, този продукт не е подходящ. Не мога да кажа, че ми е любимият вариант за бронзиране, по-скоро е допълнителна стъпка и честичко го забравям изобщо. Бронзиращата основа за мен е една сладурска глезотийка върху лицето, но без проблем може и да е вашия ежедневен бронзър.

4

Желая ви спокойна вечер и да не забравяте да се насладите на слънцето и на доброто време, докато все още лятото не ни е избягало!

Вашият коментар

