Beauty

Нови придобивки {пролет – лято: част 1}

1

Здравейте, хора!

Не, не съм се отказала от блогърството, не съм и желала да отсъствам толкова дълго. Имах доста неприятни проблеми с фотоапарата, които за дълго време не можах да оправя. Обмислях да снимам с телефон, но знаех, че в последствие сама щях да съм разочарована от резултата. Последните месеци бяха страшно натоварени, но с нетърпение очаквах да имам времето и възможността да се завърна в блога. Плановете ми за постове и поредици отидоха на вятъра, но всичко зло за добро, надявам се. Събрах поне много нови идеи и ще се радвам да ги осъществя.

А сега е време да представя натрупаните нови придобивки от… много време насам. Ще разделя публикацията на части този път, а не по месеци (т.е продуктите са доста размесени)

Най-първите снимки са още от пролетта и нещата са просто извадени от торбите и набързо нащракани, затова и има дрехи. Но ако има интерес, бих могла да снимам и fashion придобивките си отсега нататък, както и книги и др.

IMG_1323

От H&M грабнах този мини сив лак просто докато си чаках на касата, но цветът е много приятен и лакът стои добре. Не е много дълготраен, но е идеален за чантата.

Ружът Make Me Blush в цвят Pink Dahlia е малко нетипичен избор за мен, още повече че не използвам ружове особено често, но цветът е наситен и с лека ръка стои чудесно.

Дънките и тези шалвари (?) се оказаха must-have за мен – страхотни са.

IMG_1328

Нуждаех се от удобни, леки обувки за пътуване и без много да му мисля си взех тези гуменки от New Yorker, само за 10 лв. За съжаление, издържаха няма и 2 месеца и се разпаднаха.

Слънчевите очила получих като подарък, отново са от там и ги нося от пролетта постоянно. Семпли са, не са нищо необикновено, но изглеждат убийствено на лицето.

IMG_1336

Спреят и лосионът на Refan с йогурт и пасифлора са също подаръци. Ароматът им ми идва малко натрапчив и не мога да кажа, че съм особено доволна от лосиона.

Моливите за устни на Essence в цветове 06 Satin Mauve и 11 In The Nude взех в различни дни, но първият се превърна в незаменим за мен. Очарована съм от всички моливи за устни на марката!

Ръчно направеният гръцки сапун на Rizes е супер приятен, а балсамът на The Body Shop с какаово масло ухае направо пристрастяващо. И двата продукта са подарък от приятелка, която просто нямаше желание да ги ползва.

При пролетното си посещение до София си накупих доста неща. Сега следват разкошите от MAC. Това ми беше първи допир с марката и съм влюбена определено. Вече имам цял списък със заплюти продукти.

IMG_1341

Червилото е матово и се казва Diva – тъмночервено, много дълготрайно и плътно. Още от началото бях сигурна, че искам първото ми червило на марката да е тъмно, защото те са ми слабост. Дори и през тези месеци да го нося основно вечер, през есента и зимата ще стане още по-използвано.

Paint Pot-а е в цвят Painterly е със сигурност най-добрата база за сенки, която съм ползвала досега и се радвам, че избрах да пробвам този продукт.

Fix+ определено е малка глезотийка, но се навих да го купя, тъй като от доста време искам спрей за запечатване на грима. Върши добра работа, остава лек dewy finish на лицето и особено в горещините ми е верен помощник.

IMG_1349

От Сефора си взех един от така нашумелите стейнове на Sephora в цвят 13 Marvelous Mauve, който за мен много се доближава до най-популярния цвят, носен от Kylie Jenner. И в комбинация с молива за устни Satin Mauve на Essence – жестоко!

Търсех си нов продукт за вежди, тъй като исках да поразнообразя от сенките на Catrice и се спрях на Aqua Brow на Make Up For Ever. Не го използвам всеки ден, но наистина със съвсем малко количество се постига страхотен ефект, който се запечатва за много дълго време.

IMG_1361

От Lush си взех известните Mask of Magnaminty и Lemony Flutter, които използвам с майка си, защото количеството е огромно (особено на маската, която е в големия размер – вече е в коша, но успяхме да я изхабим на време) . Lemony Flutter използвам не само за кутикулите, но и за всички сухи и белещи се зони по тялото ми. Особено след това жестоко слънце е идеален продукт. Третата покупка от марката бе твърдото барче за почистване на лицето – Fresh Farmacy, за което ще има ревю в блога в бъдеще.

IMG_2013

Покрай скорошното голямо намаление в сайта на biotrade с приятелки направихме обща поръчка. Моите неща са Acne Out активен лосион – запасявам се с него отново; Odorex Foot спрей против изпотяване – никой не иска намирисващи крачета в тези жеги; Keratolin Body лосион с 12% уреа – надявам се да спаси сухата ми кожа; и Pure Skin ексфолиращ тоник – прочетох доста добри отзиви за този продукт и реших да го пробвам.

От една промоция в аптека Subra се сдобих с гел-крема за лице Anthelios XL на La Roche-Posay за комбинирана/мазна кожа с 50 фактор, който освен с намаление, идваше и с подарък – малка термална вода на марката. Вече любими продукти!

IMG_1321

И последното, което ще ви покажа в първата част от новите придобивки е тази страхотна чаша, приличаща на обектив на фотоапарат. Не е ли адски сладурска?!

Съвсем скоро ще споделя и друга част от придобивките си. Ако се интересувате от ревю на някой от продуктите, можете да споделите в коментарите. С удоволствие ще откликна на желанията ви.

Желая ви спокоен ден и много издръжливост за тези горещини!

П.С. Кои продукти на MAC бихте ми препоръчали да пробвам в бъдеще?

3 thoughts on “Нови придобивки {пролет – лято: част 1}

Вашият коментар

