Beauty

Me likey. March.

1

В този забързан и интензивен месец, все пак успях да снимам любимците си, въпреки че ги качвам с известно закъснение. Тази ваканция почти не съм прекарвала спокоен ден у нас. Бях на село с приятели, след което няколко дни в София (шопинг терапия), после на гости и неусетно почивката ми е към края си. Противно на упоритото лошо време, настроението ми е пролетно. Съвсем сериозно трябва обаче да си дам един ден на пълен релакс и малко домашни спа процедури, за да се заредя с нова енергия, както за предстоящите учебни дни, така и за блога.

Любимците ми за март са свежи, никак не са преходни, ами направо устремено пуснати по пролетната вълна.

Козметика:

2

Превключвам вече към по-лека покривност на лицето, въпреки че кожата ми тези дни съвсем не се и доближава до перфектна. За СС крема на Bioten разбрах от lovelyberry24, но активно започнах да го използвам едва този месец. И бързо се влюбих в лекото покритие, което има. Разбира се, трябва да сложа пудра отгоре, защото кожата ми ще започне да лъщи, но за цената си, продуктът е страхотен и не мърда при мен до края на деня.

Гел-кремът Double Action на Olay за мазна/комбинирана кожа присъстваше в новите придобивки за месец февруари. Отне ми време да си изградя по-цялостно мнение за този продукт, но със сигурност не съжалявам за покупката му. От началото ми допадна, ала с времето го заобичах. Ползвам го често като база преди грим и всекидневно за подхранване на кожата сутрин и вечер. Лек е, кожата ми не се омазнява допълнително от него, не се усеща особено върху кожата, тъй като попива адски бързо, така че за моя тип кожа е идеален. Ако и вие обичате подобни гелове, бих ви препоръчала да го пробвате.

ЕOS-чето Summer Fruit не е най-голямото чудо при грижата за устните, но е натурално, идеално е за база под изсушаващо червило и е толкова сладурско. Не доставя невероятна хидратация на устните, но тъй като моите не са толкова сухи през пролетта, подхранването му ми е достатъчно.

3

Продължавам с един очеваден любимец – Mary-Lou Manizer на TheBalm. Колкото и да го хваля, едва ли ще е достатъчно. Уникален продукт! Ползвам го на скулите, под веждите, в така наречената cupid’s bow (извивката на горната устна), по дължината на носа и във вътрешността на окото. Мултифункционален хайлайтър, който ще ми стигне за дълго и който ще продължавам да дарявам с любов.

„Пастелът“ за устни на Bourjois – Color Boost имам от доста време, но използвам основно в топлите месеци. За жалост надписите му почти са се изтрили, но го мъкна често със себе си. Цветът е 04 Peach on The Beach (определям го като розовеникаво-оранжево), разбрах за него от Zoella и е много приятен на устните. Хем има цвят, хем достатъчно блясък, не лепне, не изсушава устните, има SPF 15 и обещава да е водоустойчив (което не съм проверила все още хах), текстурата му е като на масло (все едно се топи по устните оо) и издържа сравнително дълго за толкова кремообразна формула (не бих казала чак 10 часа обаче).

Ароматът на този месец е Victoria Secret’s Sheer Love Fragrance Mist. Освежаващ, лек и пролетен, не много дълготраен, но идеален за в чантата. Обичам го и го нося почти всеки ден!

5(ружът на Catrice и Color Boost-a на Bourjois)

Озаряващият руж на Catrice в цвят I Am Nuts About You (колко симпатично име, нали?) бързо си проби път към сърцето ми. (А честно казано, не съм голям фен на ружовете.) Видяхте го вече в новите ми придобивки за март, но толкова често го слагах, че като започнах да пиша този пост, се замислих колко е страхотен. Стои прекрасно и свежо на бузките, аз го нанасям леко, така че да придаде малко цвят на лицето ми, но всъщност е добре пигментиран.

4

Други:

Почистващата четка от Jumbo за лице работи на батерии, има няколко приставки, но аз ползвам основно тази. Беше около 10 лв и когато имам нужда от по-дълбоко почистване върши страхотна работа. Не е уникална, понякога ми идва твърде груба, не вярвам да е толкова добра колкото прословутата Clarisonic, но работи за мен и й се радвах този месец, даже повече от обикновено.

6

Въпреки че е вече пролет, аз не спирам да пия чай. Twinings Fine Tea Selection беше любов от пръв поглед. За цената от 10 лв, получавам 60 пакетчета, по 10 от всички 6 вида. Добър начин да се пробват различни чайове, пък и аз съм почитател на Twinings. Плюс е че и опаковката е толкова красива. А и е страхотна идея за подарък (купих една кутия както за мен, така и за една приятелка).

7

Ами продължавам с още чайове. Този път студени. Тези са на Arizona. Пробвала съм Blueberry White Tea и Original Green Tea with Honey. Вкусни, леки и полезни са, тъй като са без консерванти и са натурални. Досега не съм виждала пълния асортимент на марката някъде, но се предлагат в OMV и в Lidl (поне там засега съм ги виждала), като в Lidl са много по-евтини, но май са от лимитираните предложения на веригата.

Любима песен:

Banks – Waiting Game

Любим сериал/филм/книга:

Сериал – Young & Hungry ; Филм – Beyond The Lights ии The Theory of Everything ; Книга – Крадецът на Книги, Маркъс Зюсак

Цитат:

“Don’t depend too much on anyone in this world because even your own shadow leaves you when you are in darkness.”

— Ibn Taymiyyah


Желая ви спокойна вечер и весели великденски празници!

Вашият коментар

