Beauty

Нови Придобивки {Март}

1

О, най-накрая да намеря време за блога. (Непланираното ми) отсъствие се проточи твърде дълго, поради безброй причини. В училище бях ужасно заета, решили са да ни побъркат преди ваканцията и покрай ученическия съвет и уч. списание не можех да си отдъхна; навърших 18 години и празненствата бяха доста (и още предстоят :D)…и общо взето, нямах възможност да снимам и пиша за блога.

Надявам се април месец да е по-благосклонен и да ми остава повече време за нови публикации.

Откъм покупки този месец също беше „луд“. Някои са подаръци за рождения ден, други са спонтанни покупки (най-честите), но за всички съм развълнувана да споделя с вас. Някои подаръци предпочетох сама да си избера, като отида в София предстоящите събота и неделя. Не съм снимала абсолютно всичко, защото някои неща едва ли ще са интересни, други просто съм ги изяла 😀 (приятелите ми приятно ме изненадаха с букети, трюфели…).

Спирам със скучните обяснения и преминавам към новите придобивки за месец март. Обожавам да чета такива постове и явно и да ги пиша.

2

Пластмасови саксии

Взех ги от Praktiker, въпреки че търсих метални (неуспешно). Смятам да пробвам как стоят четките ми за грим вътре, но ако не ми харесат, ще си ги използвам по предназначение. Всяка беше по 2 лв.

3

L`Oreal False Lash Wings Mascara Midnight Black

Получих я като подарък, не съм я отваряла още, но имам големи очаквания към нея, дано ги оправдае.

Rimmel Scandaleyes Curve Alert

От няколко седмици я ползвам, не съм кой знае колко очарована. Слепва ми миглите и четката ми идва твърде голяма и неудобна. Беше около 6 – 7 лв.

4

Avon Planet Spa Oriental Radiance – Energising Face Mask – with white tea

Чувала съм много положителни отзиви за маските на Avon. Тази беше с голямо намаление в последния каталог и не се чудих много, преди да я поръчам. Определено съм доволна!

Biotrade Acne Out – активен лосион

Купувала съм го и преди, взимам го, когато кожата ми се нуждае от по-напористо третиране. Действа бързо, но наистина много изсушава кожата, затова и не го нанасям повече от веднъж на ден, а след известно време го спирам. Цената му варира от 14 до 16 лв.

5

Catrice Absolute Rose Eyeshadow Palette

Тотално се влюбих в новата колекция на Катрис. Първоначално смятах да се сдобия само с тази палитра, след като я видях в няколко блога. За цената си е страхотна и непрестанно ползвам предпоследния матов сивкаво-кафеникав цвят, супер стои в сгъвката на окото. Цената и е 10 лв.

Catrice Illuminating Blush

Не можах да се сдържа да не си взема този прекрасен озаряващ руж. Не само изглежда луксозно, но е пигментиран и блестящите частици са приказни. Цена: около 8 лв. Взех си го в цвят 010 I Am Nuts About You, но 030 Kiss Me Ken също ме изкушава. Ако не сте пробвали ружовете на Catrice, не ги подминавайте следващия път, заслужават си.

7

Maybelline Color Whisper – Oh La Lilac

Имам още един цвят от Whisper-ите и го ползвам често често пролетта и лятото. Допада ми колко леки и приятни ги чувствам на устните си. Този цвят ми се стори интересен, пък и беше намален в ДМ, така че бързо си излязох с ново червило.

6

Essence Lipliner – 05 Soft Berry

От известно време търся 06 Satin Mauve, но никъде в Стара Загора не мога да открия този цвят. Затова пък се впечатлих много от Soft Berry, след като го видях в поста на Snejana.Atanasov и го грабнах. Дори го пробвах самостоятелно на устните и колкото и да е странно, стои много интересно и бих го носила така.

8

Estee Lauder Double Wear Stay-in-Place Makeup

Така желаният, обичан от толкова хора и безкрайно хвален фон дьо тен на Estee Lauder получих като подарък за 8-ми март. Възползвахме се от промоцията в BeautyZone на продукти на Estee Lauder, Clinique и Clarins. Досега съм го слагала веднъж (на рождения ми ден) и съм възхитена от трайността и покривността, но определено не е продукт за всеки ден.

9

Too Faced Chocolate Bar Eyeshadow Palette

Най-голямата звезда (поне за мен) в днешната публикация. Още се хиля като идиот, като погледна палитрата, основно защото си нямах и на представа, че ще я получа от роднини като подарък, и съм адски благодарна, какви ли не схеми са мислили, за да ми я вземат, при положение че имаха седмица и не живеят в София. Обожавам я и скоро ще има ревю.

10

Benefit The Bronze Of Champions

Приятелки ми донесоха комплекта от Германия, като бяха там миналата седмица. Много исках да опитам продуктите на Benefit и реших, че това е добро решение, за да пробвам повечко неща и да видя кое бих искала да купя в пълен размер в бъдеще. Основно исках комплекта заради бронзъра Hoola, спиралата They’re Real и хайлайтъра Watt’s Up!. Мисля, че струва 70 лв. Предстои ревю.

Batiste Dry Shampoo – Dark & Deep Brown

По едно време youtube-обществото беше луднало по сухите шампоани на марката и се радвам, че ми подариха такъв. Скоро ще пробвам, дали наистина е толкова добър.

11

Avon clutch/wallet

Също беше с голямо намаление и ми допадна в каталога, въпреки че на живо се оказа по-голям, отколкото си мислех, и цветът ми се стори по-различен.

“Who cares, I’m already late” watch

Сполучлива покупка от AliExpress. Доставката се забави ужааасно много, но пък съм страшно доволна от качеството на каишката и на самия часовник. Струваше 6 – 7 лв по спомен.

12

Hot Glue Gun

Практичен подарък от малката ми сестричка, който DIY-маниака в мен обикна на секундата. Отдавна се каня да си купя такъв пистолет и все не опирам до това, но сега ще влезе в употреба за предстоящите проекти.

13

Choies White Crochet Lace Long Sleeve Top

Отдавна си търсих такава дантелена блуза, но тези в H&M ми се сториха с твърде надвишени цени. Варианта в Choies е доста харесван и поръчван и с намалението си струва, със сигурност. Много се забавиха с доставката, но блузката е чудесна и ще си я нося с удоволствие. Беше около 20 – 24 лв.


Това бяха придобивките ми за този месец,като много от тях бързо се превърнаха в любимци, така че тези дни очаквайте фаворитите ми за март.

Пожелавам ви успешен ден!

One thought on “Нови Придобивки {Март}

Вашият коментар

