Beauty · Lifestyle

Бюти кошмари, които всички сме изпитвали

(Или още beauty struggles)

Вдъхнових се за тази публикация от една статия в MTV и реших да разчупя настроението (и вероятно да го подобря, щом все още е средата на седмицата… уф). Пък и смятам, че такъв пост ще е свежо и разнообразно допълнение към блога.

Независимо дали е размазана очна линия или червило по зъбите, всяка дама познава или е изпитвала типичните женски кошмари, свързани с външния вид и козметиката. (пък и дори мъжете страдат от нашите вредни навици и козметични битки). Независимо колко голям професионалист си, някои дни очната ти линия просто наподобява на очите на панда. И независимо колко лак изпръскаш, понякога изправената ти коса ще се накъдри 5 минути, след като излезеш във влажно време. И няма значение колко се стараеш да не закъсняваш, твоето „идвам, идвам, само да сложа спирала“ значи „тъкмо започнах да се гримирам“.

Понякога гримът се превръща в наш враг и довежда до много ядове, но въпреки това не спираме да посягаме към него. Надявам се, че лесно ще можете да се асоциирате с този списък от битките, които съм водила или все още понякога водя. Чиста кралица на гафовете съм си.

1. „Ей, тази очна….“

Както сме я започнали с нея… Има дни, в които става за минути, а други – за час. Едно грешно движение и край. Най-мразя да се случи, когато съм приключила със сенките и завършвам с очна и я оклепам върху клепача. И хайде трий и наново.

1

2. „Естествена“ красота

Когато искам да създам „естествен грим“?! Най-често се оказва, че се нуждая от повече продукти за такъв „натурален“ вид, отколкото за нещо по-сложно.

   23. „Пусти пощи, пуст Еконт..“

О, болката, която изпитвам, когато козметичната ми поръчка не пристигне на уречената дата и раздразнението ми, когато ден за ден я чакам и чакам. Чисто на ръба на побъркването съм, особено ако е супер желано нещо.

34. „Никога повече спирала!“

Колко често си го обещавам това, не е истина! Без това не съм най-големият почитател на спиралите (а дали причината не е точно тази). Ако не я размажа по горния клепач или под очите, няма да съм аз (че и по носа често се случва). Колкото и да съм внимателна, успявам да се оклепам.

anigif_enhanced-303-1403904038-5 4

5. Веждища!

Всеки божи ден попълвам веждите си и колкото и да си ги харесвам равни, пълни, стройни, някои дни ми дават повече зор, от колкото ми се иска да си призная. Но пък задоволството, когато някой ти каже, че имаш хубави вежди и даже не забелязват, че са попълнени, е неописуемо. Така че споровете ми с тях си заслужават.

5

6. „Ще те изгонят от този магазин вече!“

Е, де да можеха. Когато обещая, че ще вляза в Лили, BeautyZone, ДМ, Елитис и прочие сааамо за 5 минути, познайте колко често това се случва? Да, никога. И може би чак като двете ми ръце (включително ръцете на приятелките ми, по които АЗ драскам) са нашарени с червила, сенки, бронзъри и ружове , или някоя продавачка започне твърде много да ми виси на главата, напускам козметичния магазин.

6

7. Произведение на изкуството.

Моментът, в който си толкова доволен от финалния резултат от няколкочасовите ти усилия с четките за грим, и осъзнаеш, че е трябва вече да го изтриеш. Нее…

(не стига, че напоследък си се гримирам твърде често за вкъщи)

7

8. „Ама аз грим ли имах?“

Или пък когато забравя, че изобщо съм слагала грим този ден… Колкото и да не желая това да се случва, става такъв гаф понякога. И лицето ми, след като потъркам очите си с ръце, е просто за конкурс по красота.

8

9. „Защо никой не ми каза?!“

Нямам навика да се оглеждам непрестанно в огледалото и за съжаление, не се замислям за това, когато нося червило (особено ако е ярко или тъмно). И да излезе от контура, и да се поразмаже, и да попадне върху зъбите ми, на хората им е неудобно да ми го кажат в лицето, за да мога оправя положението.

9

10.Врагове на косата

Очила, ластички, фибички… в края на деня определено не са приятели на косата ти. Като човек, който носи очила с диоптър, уж вече съм се научила да не ги слагам на главата си… да, ама не.

10

11. „Утре обещавам да не закъснея!“

Въпреки че за важни неща като училище, изпити и т.н., не закъснявам; за срещи с приятели или други уговорки не мога да кажа същото. Не надхвърлям десет минути, но явно пресмятането на времето, нужно ми да се приготвя, не е особено добре. Е, така или иначе, не се обичаме с математиката! Горките ми приятели, не знам как ме траят още…

11

12. „А чудно, пак се окапа…“

Случва ми се с пастата за зъби, с фондьотена и общо взето с всичко възможно. Карък, карък.

12

13. „Ехо, фибички, къде се криете?“

Черни малки усойници, все ми бягат. Независимо колко са много, всеки месец прибягвам до нови пакетчета.

BxmSYFuCIAATBd2.jpg large


Въпреки, че всъщност списъкът може да продължи цяла вечност, ще приключа с „борба“ №13.

И не позволявайте фаталното число (което аз всъщност харесвам) да ви възпре от това да споделите своите кошмари в тази област и дори някоя забавна случка? Ще се радвам да чуя, дали споделяме някои „битки.“

*Снимките са взети от buzzfeed, someecards, pinterest, mtv, instagram и twitter.

**Постът е изцяло за забавление, не целя да придам огромно значение на подобни неща от ежедневието. Малко самоирония никога не е излишна.

4 thoughts on “Бюти кошмари, които всички сме изпитвали

  1. Страхотен пост!!Искрено се забавлявах и се съгласявам с всичко,което си написала..Често ми се случва да се гримирам с часове(за някое излизане),да внимавам супер много и да съм крайно прецизна.. „Произведението“ да стане страхотно и когато се прибера да трябва да го изтрия…Искрено го мразя този момент,честно.. Винаги в тези моменти,гримът ми е застанал страхотно и направо ми се къса сърцето,че трябва да го махна хаха.
    beglamorous93.blogspot.com

    Liked by 1 person

    1. Благодаря ти! ❤ За съжаление, толкова познато чувство… Затова често преди да изтрия грима, си отделям 10 мин да му се порадвам за последно. Не че няма или не мога да направя такъв look отново, но всеки един си заема специално място в сърцето ми. 😀

      Like

Вашият коментар

