Beauty · Lifestyle

Нови придобивки {Февруари}

11

Този месец мина толкова неусетно, чак днес осъзнах, че реално започна март. (заветните 18 скоро предстоят, йей). Покупките през февруари не бяха безкрайно много, но имаше няколко спонтанни и други отдавна планирани.

Започвам по същество, стига съм се обяснявала…

1

Ziaja Goat’s Milk Day Cream & Night Cream & Eye Cream

Видях изгодна промоция на този комплект в Лили и не се двоумих кой знае колко, преди да се сдобия с него. Това ми е първа среща с марката, още не съм отворила някой от продуктите, но в бъдеще ще споделя впечатления.

Olay Essentials Double Action Moisturizing Gel – Oily/Combo

Купих го, след като ми грабна погледа на брошурка на Ивис. Отдавна съм забелязала, че кожата ми се разбира с подобни гел-кремове, а от този засега съм супер доволна. Много ми е близък до Moisture Surge на Clinique (може и да е само до формулата), но тепърва ще събирам подробно мнение за него.

Garnier 5 Second Perfect Blur Primer

Мненията за тази основа са много противоречиви, но пък беше с намаление и реших да я пробвам.

2

Garnier Micellar Cleansing Water

Личи си, че вече си я ползвам. Отново от тези Гарниерски намаления през февруари. Много ми допада и си заслужава положителните мнения!

John Frieda Luxurious Volume Shampoo

Не е по принцип шампоанът за моята коса, но получих 30% отстъпка за продукти от тази серия, а се нуждаех от шампоан и реших да го тествам. Ползвам го от около две седмици и определено косата ми е по-обемна, но пък се омазнява по-бързо.


И сега следват няколко поръчки от AliExpress, като пропуснах да снимам всички нещица от там (защото не знаех къде съм ги дянала естествено?!)

3

Щастлива съм от часовника, вярно, че каишката е зле, но за цената си от 7 лв си струва напълно, още повече, че в български Facebook магазини го виждам за по 24 лв. Дизайнът много ми допада!

Четката беше около 3 – 4 лв и е ужааасно мека. Пробвах я за фон дьо тен, косъмчетата ми идват твърде меки за тази цел, но със сигурност ще й намеря добро приложение.

Колиетата са от различни продавачи, варираха от 3 до 6 лв. Не съм очарована от качеството им, но няма какво толкова да очаквам за тази им цена. Ще ги слагам, но не толкова често, колкото ми се искаше, докато ги гледах на картинки.


Този месец си беше чисто и просто бум на червилата.

4

ЕOS Summer Fruit го видяхте в Winter Essentials, т.е имам го оттогава. Харесва ми, но не бих казала, че е такова чудо, каквото го описват някои блогърки и влогърки.

Golden Rose Velvet Matte Lipstick – 14

Айде още едно! Много красив цвят, стои прекрасно на устните, скоро ще покажа суочове.

Catrice Ultimate Shine – 050 Simply Rosewood

Интересен цвят, не бях виждала преди точно такъв, пък и не притежавам подобен в колекцията си. Изглеждам още по-бледа, като го нося, но ружът и бронзърът оправят нещата. Предстои ревю.

Oriflame The One Lipstick – Refined Mauve

Не е типичното mauve червило, поне не за мен, но стои чудесно. Жалко, че трайността му не е толкова чудесна, ала пък е много леко и приятно на устните.

Avon – Soothing Strawberry

Толкова ненужна покупка, но излизаше много изгодно и какво да се прави, поддадох се на любопитството.

Avon True Colour Eyeshadow Quad – Emerald Cut

Беше на голяма промоция в каталога, пък и цветовете изглеждат страхотно. Скоро ще има ревю.

5

Alverde 4 in 1 Concealer

Доста се изговори за този озаряващ коректор и онзи ден си го купих. С удоволствие ще го пробвам!

Mary-Lou Manizer

Am I late to the party? Най-накрая да се докопам до това съкровище! Така желан продукт, напълно оправдаващ всички очаквания, които човек може да има към него.


Следват покупки от Jumbo, а аз като стъпя там, се чувствам като пълен вехтоман. Купувам като луда сладки нещица, различни материали за DIY проекти, украси и какво ли още не.

Взех си 2 органайзера за червила, тъй като другият ми по-голям е вече пълен.

6

Не се стърпях и да си взема тази сладурска свещ, с аромат на ванилия, тъй като просто обожавам свещи. Тези три „ролки“ са цветно тиксо (washi tape), което със сигурност ще използвам за бъдещ проект. Торбичката представлява сушени работи с аромат на праскова(!? съвсем си нямам и на идея как се наричат).

7

Джъмбо винаги е предпочитано място за сдобиване с ластички, фибички и шноли, защото при мен винаги изчезват. Никога нови не са излишни, дори и да са ми останали някакви вкъщи.

8

Купих си един мострен дисплей за маникюр и декорации, както и комплект за декорации на нокти, включващ печати. Не знам колко второто ще върши работа, но тези дни със сигурност ще го пробвам!

9

Тази острилка във формата на крушка ми се стори ужасно сладурска и просто я грабнах. Дълбоката 3D рамка ще влезе също скоро в употреба. А комплектът акрилни бои са поредната спонтанна прищявка, но за бъдещи направи-си-сам проекти ще са полезни.

10

Джъмбо бяха заредили и много великденски украси, но аз се ограничих с 4 нещица. Тази сладка кошница, изкуствена трева и различни декоративни яйца.


И общо взето, това са покупките ми за месеца. A lot of junk, a lot of lipsticks, a lot of future DIY pieces.

Пожелавам ви лека вечер!

5 thoughts on “Нови придобивки {Февруари}

    1. Да, разбира се. 🙂 Обещава да е хайлайтър, сенки и основа за очи и коректор в едно, затова и се води 4 в 1, като аз обаче съм го пробвала само като хайлайтър и коректор. Мирише доста странно според мен, има много фини блестящи частички, които при разнасяне се разпределят, но определено не изчезват. Консистенцията му е доста гъста, кремообразна и предпочитам да го нанасям с пръсти. Честно казано го харесвам повече като кремообразен хайлайтър, отколкото като коректор, тъй като блясъкът ми идва в повече, когато имам цялостен грим (нося го като коректор, когато нямам грим на очите например). Но не е натрапчив, много хубаво озарява погледа, обаче не успява да прикрие тъмните кръгове под очите. На мен ми идва твърде гъст за под очите (затова и не го нанасям върху друг коректор) и към края на деня се насъбира малко. Като цяло харесвам продукта, има си недостатъци, но за блед човек като мен е идеален нежен хайлайтър.

      Like

  1. Страхотни покупки.Честити :))Хайлайтърът на Mari Loy и на мен ми е от дълго време в уишлиста.Ще се радвам да споделиш дали „машинката за печати“ от Jumbo работи добре,защото и аз съм и хвърлила око,но ме съмнява дали е хубава.

    Like

    1. Мерси! 🙂 Пожелавам ти скоро да се сдобиеш с Mary-Lou, а колкото до комплекта за печати май се оказа голямо разочарование. Или аз не се сработвам с него, или наистина не върши никаква работа. Ще го пробвам още няколко пъти и ще споделя окончателната си присъда. 😀

      Like

Вашият коментар

