Beauty · Lifestyle

Winter Essentials

1

Въпреки че зимата е към края си, тези седмици имам чувството, че съм на Северния полюс. Студ, студ, студ. Затова реших да ви стопля с тази публикация за моите must-haves за зимата.

2

Започвам с пуловерите, sweather weather важи за мен с пълна сила. Меки, пухкави, топлещи, oversized, в различни цветове – любов. Нищо че понякога с тях приличам на клошар, те си отиват с много неща, лесни са за наслагване, идеални и за всекидневен, но и за малко по-официален вид (едно statement колие може да промени целия аутфит).

3

Показвам два от често носените от мен пуловери, въпреки че имам прекалено много и просто избрах на случаен принцип тези. Розовият нюд е от Stradivarius, а тъмно синьо-зеленият от New Yorker.


 

4

Друг задължителен елемент за мен през зимата са жилетките – невероятно универсални, служат ми и през другите сезони като връхна дреха или под тънко яке.

5

Успяват да разнообразят гардероба, да разчупят семпъл аутфит, а и човек може да носи летните си дрехи спокойно, когато отгоре нахвърли една жилетка и така възникват повече варианти за нови комбинации на дрехи.

6.7

 

Реално не мога да си представя сезон без тях! Жилетките на снимките са от Calliopе и Terranova, а маслено зелената е от неизвестен магазин.


 

8

Още един моден must have са палтата. Накъде без тях през студените месеци! Въпреки че харесвам черни палта, които си ходят с всичко, понякога един малко по-различен цвят може изцяло да промени визията и да придаде малко свежест в иначе скучното, еднообразно и едноцветно зимно облекло . И както ще забележите по снимките, любимият ми цвят за сезона е бордо (половината ми гардероб е „оцветен“ в това тъмночервено). Точно това палто не топли чак толкова много, но отдолу с пухкав пуловер, е идеално. От LC WAIKIKI е.


 

9

Продължавам с аксесоари. Малките чанти ми вършат работа през лятото, но през зимата явно мъкна повечко неща със себе си и винаги ми трябва по-голяма чанта. Много харесвам семплите „торби“ с някакъв акцент – в този случай, цвета. Отново бордо, от Stradivarius, има вътре само едно отделение, но чантата е много удобна, побира много неща и има и дълга дръжка.

10

Друг мой essential са infinity шаловете. Всъщност харесвам всякакви шалове през зимата, единственото ми изискване е да топлят, но „безкрайните“ шалове са ми особено удобни и стилни. Тъмночервеният шал (каква изненада?!) е от H&M и абсолютно е най-носеният и обичан артикул от мен тази зима. Другият пухкав бял шал е от Tally Weijl, който трябва asap да се изпере.

11

Впрочем, ако желая да превърна някой от другите ми шалове в infinity такъв, просто завързвам двата края и го намествам по моя преценка и отново стои супер.


 

12

Като обувки, най-харесваните от мен бяха тези боти с ластик и нисък дебел ток, които много нашумяха тази година. Моите са от H&M, стоят страхотно с дънки и са супер удобни.

13

Другият задължителен елемент за мен, щом става въпрос за обувки, са чизмите. Отново кафяви, отиват си с всичко и въпреки че си личи колко съм ги малтретирала, си остават най-носените.


 

14

Още един задължителни аксесоар за зимата са ръкавичките за touchscreen дисплей. Идеални са, като трябва да работя с телефона в студа. Мнооого практични! Моите ми се сториха твърде семпли и им приших едни панделки, които обаче вече приличат на нищо, така че в скоро време ще ги заменя.

Чорапите над коляното са също според мен едно стилно допълнение към по-официално облекло – стоят страхотно с къса, дебела пола. А плътните чорапогащници с коледни принтове още слагам с удоволствие, въпреки че Коледа отдавна мина. Топлят, а и са интересен акцент.

Къде забравям и пухкавите чорапи? Вкъщи, навън – винаги влизат в употреба и пазят краката ми от замръзване.


 

Преминавам към друга категория от моите winter essentials.

Щом опрем до козметиката, тъмните червила са просто наложителни за мен през студените месеци, както вече многократно съм споменавала (тук и тук). На снимката виждате вече познатият ви от фаворитите ми за 2014 Cutting Edge на Rimmel, моливът-червило на Maybelline в цвят Keep It Classy и гланцът-червило на L`oreal в цвят Milady.

15

Но не само цветът на устните е важен през зимата, а и грижата за тях, в противен случай устните се напукват жестоко. Пуу, този студ! Затова пък се наслаждавам на страхотни аромати и грижа в едно, в лицето на EOS-чето – Summer Fruit и Nivea Lip Butter-а с ванилия и макадамия.

16

Относно ръцете, кремът също не е за забравяне. Този на Balea с папая и мляко/мътеница (не съм убедена, как точно се превежда) не само че мирише чудесно, но и подхранва успешно ръцете.

За зимата обожавам блясък на ноктите си и Essie Rock at the Top от коледната серия добавя нужния глитър на ноктите ми и събужда празничното настроение.

17

Грижата за кожата също е изключително важна за мен през зимата, защото тогава кожата на тялото ми изсъхва отвратително. За тази цел използвам подхранващ лосион, а този с шам-фъстък и магнолия на Dove върши чудесна работа. Пропуснах да снимам кремът ми за лице, друг winter essential (сега тествам travel размера на Clinique Moisture Surge, който дойде със списание Grazia).

Излизането навън през зимата не ми е любимо, честно да си призная. През този сезон най-обичам излежаването вкъщи и освен ако няма сняг навън, на който да се порадвам, бих предпочела книга, чай и бисквити на топло пред напускането на дома.

Така че добрата книга също е must-have в студените дни, когато човек просто не може да напусне комфорта на топлото легло. В момента чета „Sense and Sensibility“ на Jane Austin и наскоро закупих „Разбий ме“ на Тахере Мафи (много харесвам антиутопии).

18

А ароматните свещи са прекрасно допълнение към тази уютна, релаксираща атмосфера. Но добрият чай също не е за пренебрегване. Обожавам този на Twinings с лайка, мед и ванилия и „жасминовия бриз“ на Veda Tea, който съдържа и сушени ягоди. При мързеливото излежаване вкъщи не пропускам, разбира се, и някакво вкусно допълнение, като тези бисквитки на Sondey. Не сте живяли, ако не сте ги опитвали!!! И в зависимост от настроението ми, си пускам определения плейлист в Spotify и се наслаждавам.


 

 

Това са моите „задължителни“ нещица за този не особено благоприятен сезон. И въпреки това го обичам – точно заради уюта, чая, пухкавите пуловери и разходките в снега.

Съвпадат ли ни някои от тези неща? Какви са вашите must haves за зимата?

One thought on “Winter Essentials

Вашият коментар

