Beauty

Me likey. January

page

С леко закъснение, ето я и публикацията за моите любимци на месец януари – месецът на новото начало, безбройните обещания, които отправяме към себе си, и високите очаквания, които налагаме през новата година.

„Дали тази година ще е по-добра?“ се питаме непрестанно. Естествено, отговорът най-често е „не се знае“.

Дали обаче ако правим себе си и другите щастливи, не правим нашата нова година по-успешна, по-човечна, по-добра? Дали все още нашето бъдеще не зависи от нас?

Козметика:

1

Един от любимите ми продукти за тяло през месец януари бе маслото за тяло на Farmona – от серията Tutti Frutti с къпина и малина. Мирисът е просто зашеметяващ (де да можех да изям съдържанието, а и прилича на пудинг?!), консистенцията е гъста и хидратираща. Кожата ми се радваше на този продукт през изминалия месец и дълго време след нанасянето му ухаеше на къпини и малини. Да си оближе пръстите направо човек! Цветът на боди бътъра е синкав, съдържа масло от карите (ший), което обещава подхранена и омекотена кожа. Цената е ниска, даже си го взех в комплект с ексфолиант от същата плодова серия, но с други аромати.

Друг продукт за тяло, само че този път душ-гел бе на Yves Rocher от серията Olive Oil. Съдържа екстра – върджин зехтин, мирише много освежаващо, пени се страшно добре, не изсушава кожата (нито достига другата крайност), оставя меко и приятно усещане и почиства добре. Само не можем да се разберем с отворчето – огромно е и понякога ми е трудно да огранича колко продукт изпуска, а и капачето не ми е особено удобно, защото трябва да го въртя. (въпреки че в официалния сайт видях, че продават помпички). Иначе като цяло съм адски доволна от продукта, икономичен е (когато не сме скарани с отвора на бутилчицата) и е голямо количество.

2

Преминаваме към продукти за коса. Сухият шампоан на Velnea беше мой верен приятел в последния месец, когато косата ми просто отказва да прилича на нещо. И тъй като се омазнява адски много буквално на следващия ден, след като съм я измила, за освежаване, лек контрол над омазняването и малко обем върши чудесна работа. Не мисля, че съм толкова доволна от него, колкото от съседа му на Schauma, но от различни блогърки разбрах, че са поразвалили формулата на този на Schauma, така че за в бъдеще ще видим, кой продукт ще надделее в класацията ми. Понякога ползвам сухия шампоан на Velnea всеки божи ден, не бих казала, че е особено икономичен (ала май аз съм си виновна за това 😀 ), но ми е добър помощник и отново ще го закупя.

Другият продукт е олиото за възстановяване на увредена коса на Hantesis – Bio Corall- Re-constructive oil. Имам олиото от едва две седмици и в началото бях скептична към него, но се оказа добро попадение. Фризьорката ми го беше пробвала на косата ми веднъж и ефектът беше зашеметяващ, но вкъщи не получих веднага същия резултат. Предположих, че при нея косата ми веднага стана като коприна заради съчетанието от професионален шампоан и олио. При мен забелязвам постепенно заздравяване на косъма, чувствам косата си по-блестяща и мека и с всеки път става по-подхранена. Според официалната информация олиото съдържа много витамини, коралово водорасло и други съставки, които заздравяват структурата на косата и й придават обем и жизненост. И се използва общо взето като маска.

3

Продължавам с четката на Real Techniques – Blush Brush. (можете да видите поста ми с нови придобивки )Мисля, че се превърна в най най-любимата ми четка. Толкова мека и универсална! В началото ми се стори твърде огромна, но й намерих много приложения. Основно я ползвам за бронзиране и с нея лесно си придавам естествен „загар“. Прекрасна, прекрасна, прекрасна!

Основата на L’oréal – Lumi Magique е поредният ми бюти фаворит на месеца. Честно казано, вярвах, че ще го харесам и се радвам, че очакванията ми се оправдаха. Базата осветява лицето, консистенцията й е озаряваща и стои перфектно под фон дьо тен. Лицето изглежда свежо и живнало и редовно посягам към тази база. И ще продължавам!

Пудрата Fit Me на Maybelline е покупка от средата на януари, но бързо се издигна в очите ми. Възползвах се от намаление в ДМ и не съжалявам. Пудрата е удобна за пътуване и за в чантата. Има малко пухче и хубаво огледало. Лека, фина и не твърдя брашнена, с достатъчна за мен покривност, т.е перфектната всекидневна пудра.

4

Още една четка… и отново от Real Techniques, и по-точно от комплекта – Nic’s Picks, за който можете да прочетете пълно ревю тук, затова няма да се спускам в подробности за тази четка, която впрочем е Angled Shadow Brush. Не мога да опиша, колко удобна ми е за блендване! Толкова лесно и естествено се получава, а и е така мека.

Сега следва един пресован пигмент, сравняван със сенките “Eyes To Kill” на Армани (което не мога да потвърдя лично ; реално се смята, че са произведени на едно и също място, поне така беше споменала Марлена от MakeupGeek 😀 ) и той е L’oréal Infallible Eyeshadow в цвят Hourglass Beige. Пигментацията е чудесна, цветът е страхотен за озаряване на окото във вътрешния ъгъл, консистенцията е леко кремообразна и опаковката на продукта е много стилна. Ще продължа да си използвам сянката с такъв кеф, както и досега!

5

Приключвам и с продуктите за устни. Единият е матовото червило Golden Rose Velvet Matte в цвят 10, което стои чудесно на устните ми и за цената си е едно голяяяяямо бижу (притежавам още две червила от тази серия и смятам да се сдобия и с още, заслужават си). Червилото стои много естествено и този месец бе още по-обичано, а когато ми идваше твърде изсушаващо, добавях следващия ми любимец отгоре Catrice Beautifying Lip Smoother в цвят 030 Cake Pop. Подхождат си добре и буквално си създавам ново червило!

6

Реших този месец да не показвам други любимци, защото за тях съм намислила нещо по-различно, което съвсем скоро ще видите.

Любима песен:

Hozier- Take Me To Church

Любим сериал/филм/книга:

СериалScandal ; ФилмGone Girl ;

Цитат:

“There comes a time when one must take a position that is neither safe, nor politic, nor popular, but he must take it because conscience tells him it is right.”

— Martin Luther King, Jr.


Желая ви повече сили, да се борите за своето щастие! х

2 thoughts on “Me likey. January

  1. Страхотни любимци :)) Четките изглеждат чудесно,както и базата.Определено бих я пробвала в бъдеще.А този сух шампоан на Велнея от кога го търся и все не мога да го намеря хаха..

    Like

    1. Благодаря ти! 🙂 Ох, и аз първите няколко пъти, като търсих сухия шампоан в Лили имаше само малкият вариант и все си тръгвах разочарована. 😀 Надявам се скоро да успееш да го намериш. Стискам палци!

      Like

Вашият коментар

