Beauty

Oh no! It’s empty.. {Ноември, Декември + Януари}

1

Отдавна смятах да пусна този пост, защото от доста време събирам опаковки, но по някаква неизвестна за мен причина все отлагах и още един месец се изниза. Затова и чак сега ще видите празните ми опаковки за месеците – ноември, декември и януари. Предупреждавам, че постът ще е дълъг и както винаги ще съм многословна.

 

Започвам с продукти за лице:

5

Loreal Paris Skin Perfection 3 in 1 Purifying Micellar Solution

Вероятно сте чували това безброй пъти, но тази мицеларна вода наистина не е икономична. От отвора изтича ужасно много, буквално тампончето за грим подгизва. Не е невероятна в изтриването на грим, използвах я основно за отстраняване на грим от лицето, а за очите използвах друг продукт, защото този просто не се спогоди с очните ми линии и спиралите. Вероятно няма да го купя отново. Беше около 7 – 8 лв.

Oriflame Pure Nature Soothing Face Cream – Aloe Vera & Arnica extract

Нямах големи очаквания към този крем, взех го, защото търсех нещо непритенциозно за по-голяма хидратация и успокоение на кожата. Подходящ е за студените месеци и за по-чувствителна кожа, но тъй като кожата ми е комбинирана (въпреки че през зимата може да се поспори над това) след време ми дойде твърде мазен. Хидратира добре, мирише приятно, доста отдавна го имам и началото на декември реших да се разделя с малкото останало количество от него. Нямам никакъв спомен за цената обаче.

Alteya Organics Organic Liquid Soap – Bulgarian Rose

Трета опаковка от този течен сапун, като първата беше с лавандула (не съм почитател на този аромат) и след това заложих на розата. Обожавам този продукт за почистване на лицето! Почиства страхотно, остава едно свежо усещане, натурален е и е доста икономичен. Ароматът ми идва малко силен, но във всяко друго отношение продуктът бие почти всички други почистващи гелове/сапуни и прочие, които съм ползвала. Със сигурност скоро ще си го купя отново!

Bioderma Sebium Al Soin Intense Fluidactiv

Не съм доволна от този продукт, предполага се, че трябва да спомага елиминирането на пъпки, подходящ за проблемна кожа (с акне), но когато кожата ми не беше на моя страна, този активен крем не направи абсолютно нищо. Може би само аз не се сработвам с него, не ми харесва усещането след нанасянето му, а пък мирисът му е просто отвратителен. Няма да го купя отново.

Продължавам с декоративната козметика.

2

Rimmel Wake Me Up Concealer

Скоро пак ще се запася с него! Много приятен за под очите, не е твърде покривен, но за изсветляване на тази зона и за „събуждане“ е идеален, не ми се събира и като цяло съм доста доволна от него.

Avon Concealer

За цената си от 5 лв е добър продукт, не прикрива кой знае колко добре, т.е не бих го предпочела за пъпки и други несъвършенства. По едно време го ползвах за под очите, когато тази зона се хидратираше обилно преди това. Едва ли ще го купя отново.

Еssence Gel Eyeliner

Доста харесван от блогърките продукт (както и от мен), няма да изреждам плюсовете му, но при мен изсъхна ужасно бързо и не успях да го съживя с какъвто и да е трик от youtube и pinterest.

Oriflame Strawberry Lip Balm

Не помня даже откога го имам този балсам, но мирише страхотно.

Avon Mega Effects Mascara

Пожелах я веднага, щом видях, че ще излиза. Стори ми се като нещо иновативно, интересно и си копнеех да я пробвам. Това със завъртането и достигането до някои по-малки мигли е вярно, но някак си винаги се оклепвах с тази спирала. Иначе с долните мигли се справяше добре, но много трудно се отваряше и точно като започна да засъхва, от дърпане на „четчицата“, за да я извадя, я счупих.

Loreal Lash Architect 4D Mascara

Получих я като подарък. Доволна съм от спиралата, добре извиваше миглите и им придаваше достатъчно обем (въпреки че аз принципно не искам кой знае колко от една спирала).

Еssence Eyeliner Pen

С ново „флумастерче“ вече се сдобих (вижте поста с новите ми придобивки), за бърз, всекидневен грим е идеално, но при мен се размазва твърде лесно. И все пак отново се връщам към него. (ще съм благодарна, ако ми препоръчате някоя подобна очна линия за бързо и лесно нанасяне)

Essence Long Lasting Eye Pencil – 05 C`est la Vie!

Говорих за него в Holy grail Products of 2014, вече си купих и нов.

 

И сега продуктите за коса:

3

Nuxe Huile Prodigieuse

Ето я и привършената първа опаковка. Продуктът отново е включен в моите Holy grail Products of 2014. Там може да прочетете повече за него.

Schauma Cotton Fresh Shampoo

Не лош продукт за цената си, наистина освежава косата и скалпа, понасяше се добре с моята мазна коса и може би в бъдеще ще го купя пак.

Chimatech Seboral Forte

Използва се за отстраняване на пърхот ( особено при мазна коса), за стимулиране регенерацията и растежа на косата и при гнездов косопад. Имам съвсем малко останало, но срокът му на годност изтича и отдавна не съм го ползвала, затова го хвърлям. Иначе съм доволна от този продукт, действително когато имах пърхот спомогна отстраняването му и имах чувството, че забавяше и омазняването на косата. Пък е доста евтин.

Schauma Fresh it Up!

Препоръчаха ми го, тъй като отговаря точно на моята коса – мазни корени и сухи краища. Мирише свежо, почиства добре косата, но нищо повече не направи за косата ми.

Schauma Cotton Fresh Dry Shampoo

Любимият ми сух шампоан от тези, които съм пробвала досега. Наистина има доста голяма разлика след употребата му – намалява омазняването, добавя свежост и лек обем на косата. Съвсем скоро ще го закупя отново.

Schwarzkopf – Taft Keratin Complete Hairspray Ultra Strong

Да започна с това, че мирише много приятно, не слепва или втвърдява косата, ако не се прекали с него и като цяло съм доволна от този лак.

Pantene Nature Fusion Conditioner – Strength & Shine

Добре се спогодихме с този балсам, хареса ми действието му – омекотяваше и правеше косата ми по-здрава в краищата. Освен това е икономичен.

Предпоследни са продуктите за тяло:

4

Balea Melon Tango Limited Edition Shower Gel

Така хубаво да ухаее, ооо! И цената му е просто смешно ниска за такъв добър душ гел. Ще продължавам да се запасявам с продукти за тяло на Балеа.

Venus Beauty Secret Orchid & Avocado

Няма свършване, много икономичен, приятен на кожата, тъй като е от типа душ крем/мляко. Допадна ми и отново… мирисът (който впрочем се задържа на кожата )!

Oriflame Chocolate Dream Shower Gel

Трябва да престана просто да си купувам неща заради аромат. Приятен душ гел, цветът му е странно оранжево, но след измиване не остава какъвто и да мирис на шоколад. Няма да го купя отново.

Paloma Body Spa Tropical Fruits Scrub Body Wash

Частиците на този скръб са твърде ситни за моите предпочитания (принципно желая по-дълбоко и грубо ексфолиране), мирише много много хубаво и дотам.

Garnier Body Repair Restorative Nourishing Balm

Допаднаха си със сухата кожа на тялото ми и особено след епилация ми бе верен спътник, но за момента бих искала да потърся нещо подобно на друга марка.

Ии приключваме

6

 с два парфюма, единият на Oriflame, чието шишенце ще почистя и запазя за декорация вкъщи. Другият ми беше някакъв подарък и на него пише просто Beach Party, но и двата миришат много сладко.

Поредният привършен дезодорант на Dove и един приятен крем за ръце на Dulgon (скоро си купих друг на същата марка, който скоро ще видите в един интересен пост.)

И това е. Пфу, успях. Сега вече мога да изпратя продуктите в коша. 🙂 Приятен ден ви пожелавам и приятен мързелив следобед!

Вашият коментар

