Beauty

Wishlist 2015

...

Като за мързелив неделен следобед, ми иде само да искам и да искам и да не си мърдам дупето от вкъщи. И днес, както и всеки друг ден, копнея да обогатя грим колекцията си с някои разкошни продукти, създадени сякаш само да се глези с тях човек.

Затова и днес ще споделя с вас най-желаните от мен продукти, от които се надявам да се сдобия поне с един през предстоящата година. И въпреки че сигурно съм си набелязала 3000 неща за купуване, тези са най най-мрънканите от мен.

Насладете се на тези красотии!

 LORAC-PRO-Palette

Lorac Pro Palette

Откога ми текат лигите по тази палитра, въпреки че манията по нея в youtube поотмина. Жестока е в моите очи и се надявам някой ден да се сдобия с нея. Идва с база, има еднакъв брой матови и блестящи сенки. ($42) Но се изкушавам и по Pro Palette 2 & Mega Pro Palette.

maxresdefault

Makeup Geek Eyeshadows & Pigments & Foiled Eyeshadows

Ужасно много ме впечатляват ! По тях копнея, откакто започнах да следвам Марлена в youtube и разбрах за марката. Наситени, разнообразни цветове, мерещи се с много по-скъпи марки (и дори побеждавайки ги).

rose-golden-luxury-set-l-02

Zoeva Brushes

Която и да е четка да видя на марката, я искам! Не знам как човек може да избере, разкошни са! Rose Golden Luxury Set и Luxe Complete Set са просто зашеметяващи.

el_sku_YA6F66_558x768_0

Estee Lauder Double Wear

Така да го искам, така да не ми се дават толкова пари за фон дьо тен. Много хвален и харесван и дано в бъдеще да се самонавия и да се уверя в това лично.

s1247204-main-Lhero

Make Up For Ever Full Cover Camouflage Cream

Чувала съм страшно положителни отзиви за този коректор от блогъри и влогъри и за уменията му да прикрива всичко от малки пъпчици до белези! ($32)

capture-20150108-232302

Hourglass Ambient Lighting Palette + Lighting Blush Palette

Толкова красота на едно място… Как да не ги иска човек? Втората е лимитирана и явно изчерпана навсякъде (по $58 върви всяка от палитрите)

meteorites perles

Guerlain  Météorites Powder For The Face

Не съм първата, няма и да съм последната, която да копнее по тези „перли“. Въпреки че не харесвам чак толкова всякакви продукти на перли, мисля, че тук няма да имам такъв проблем. ($60)

5ae3751ef489b10ce27bc6ddd1654027

Anastasia Beverly Hills Contour Kit

Толкова много youtube-рки показаха предимствата на тази палитра за контуриране, че не можах да се възпра да се влюбя в нея. Обичам продукти за бронзиране и контуриране, а това е върхът на черешката в момента. ($40)

8799906332702

Benefit Hoola Bronzer

Ето пак, бронзър. Сигурно от 3 години искам този продукт и като пишех този уишлист, се замислих, колко отдавна ми се върти в главата. ($28)

velvetine-salem_1_2

Lime Crime Velvetines – Salem & Wicked

Нещо доста стряскащо и предизвикателно на пръв поглед, дори не съм сигурна, дали няма да приличам на клоун с такъв продукт на устните си, но обожавам тъмни червила. А Lime Crime бият всички класации за необикновени нюанси на продуктите си. ($20)


П.С. Ако някоя от моите приятелки чете този пост, няма да откажа за рождения си ден един от тези продукти, хаха. 😉 😀


*Всички снимки за взети от интернет, не принадлежат на мен, а цените от официалните сайтове на марките или в сайта на Sephora.

Вашият коментар

