Beauty

Нови придобивки {Декември & a little bit of Януари}

1

Здравейте! Въпреки че празниците минаха, аз съм още настроена коледно, още повече щом тези дни Стара Загора се порадва на сняг, който за жалост вече почти се стопи. Щом не мога да си направя снежна разходка, поне да направя нещо за блога.

Смятах този пост да го пусна края на януари и да включва всички покупки и подаръци и от двата месеца, но се струпаха ужасно много неща и реших да не чакам повече. Ако се интересувате от подробно ревю на някой от продуктите, ще се радвам да споделите и със сигурност ще го направя.

Поръчах се супер много неща от каталога на Avon, началото на декември. И започвам с тях.

2

Avon Naturals Hair Care Winter Nourishment Shampoo + Conditioner – Honey and Cranberry

И двата продукта миришат страхотно! Бяха на доста изгодна цена като комплект, а се нуждаех от шампоан, затова ги поръчах. Ползвам ги от средата на декември. Косата ми после мирише райски, но иначе шампоанът просто не е за моята лесно омазняваща се коса (омазнява се още по-бързо). Балсамът подхранва и омекотява не зле, въпреки че не бих поръчала комплекта отново.

3

Avon Naturals Body Care Shower Gel & Body Lotion – Vibrant Orchid & Blueberry

Още един изгоден комплект от марката, все още неизпробван, но също мирише божествено.

5

Avon Mr Frosty Bubblebath Bain Mousse – Spiced Apple

Отново купен заради мириса. Този мой нос не може да устои на нищо! Нищо че нямам вана, опаковката е много симпатична и беше на ниска цена. Съвсем скоро ще го пробвам!

Avon 3 in 1 Cleanser, Toner and Moisturiser – Aloe and Ginger

Не знам доколко е добър и доколко върши 3 задачки, но беше 2 лв. и желанието ми да го пробвам надделя.

4

Аvon Glow Bronzing Pearls + Angled Blush Brush

Промоционален комплект. Принципно не харесвам особено перли за бронзиране, имала съм преди. Някак си все разпилявам топченцата навсякъде. Но този бронзър се оказа доста приличен, допада ми засега. Четката е много мека и сладка.

6 7

Колие от H&M

  Случайно загледах това колие и споменах, че го харесвам на една моя приятелка. И тя явно е запомнила и решила да упътва другата ми приятелка къде точно се намира това колие и как изглежда, за да може тя да ми купи като малък коледен подарък. Толкова много се изненадах! Разкошно е! Допада ми съчетанието на различните нюанси и смесицата от кристали. И както обожавам синьо, съвсем ме спечели. Носих го даже на Нова година. (Ако искате да видите част от подаръците, които аз дадох на приятели – вижте този пост)

Часовник H&M

Отдавна му се каня на този часовник, беше останал един, затова си го подарих сама на себе си. Хубав е нали?

8

English Home Rose Water 2 scented clay & 1 scented oil

Отново много симпатичен подарък! Даже не знаех, че има ароматна глина.

9

L’oreal True Match Foundation

Много хвален фон дьо тен, който си умирах да пробвам, но високата му цена за дрогериен продукт все ме спираше. Скоро имаше намаление на спиралите и фон дьо тените на Лореал в ДМ и най-накрая се сдобих с него. Засега съм много доволна.

L’oreal Lumi Magique Pure Light Primer

Супер озаряващ и приятен на лицето! Още нямам впечатления за издръжливостта, но също е доста известен продукт. Хванах го с намаление в Елитис.

10

Bourjois Bronzing Primer

Желаех го от доста време, а декември Bourjois имаха отстъпки на почти всичките си продукти. Иде ми да го изям! Още повече с тази мека кремообразна текстура ми прилича на светла Нутела.

11

Real Techniques Blush Brush

Най-накрая да пробвам четките на момичетата от pixiwoo. Много пухкава, мека и мултифунционална – може да се ползва за руж, пудра и бронзър. Имам я едва от седмица, но вече не мога да си представя грим без нея.

12

Maybelline Great Lash

Чувала съм доста хвалби за нея, пък е много сладурска на външен вид. Не съм я отворила още.

Rimmel Apocalips Lip Velvet Matte – 307 Meteoric

Майка ми го купи, но честно казано аз си го приватизирах. Слагала съм го веднъж, цветът е наситен и перфектен за светлата ми кожа.

Пръстен – коледен базар

Ръчно изработен пръстен от разтопен мед – формата е много нестандартна, но ми допада страшно много и всъщност си ходи с безброй неща.

13

Real Techniques Nic’s Picks

Звездата в днешния пост за придобивки! Реално исках Sam’s Picks, но не можах да открия комплекта никъде. Затова пък си поръчах новия лимитиран с 3 ексклузивни четки, заедно с четката за руж на същата марка, а и хванах намаление в lookfantastic. Вчера го взех от пощата и подскачах като малко дете, докато отварях колета. Няма да говоря повече, предстои ревю.

14

Еcotools Six Piece Day to Night Clutch Set

Определено четките надделяват в този пост. Обмислям тази покупка от известно време, но не намерих точно този комплект в Лили и днес като купувах следващите два продукта в поста, случайно попитах дали ще докарат скоро желания от мен сет и жената ми го намери веднага в склада и ми го даде на момента. Радост за очите и ръцете! Меки, пухкави четки и красиво несесерче! И за тях със сигурност ще има ревю.

Catrice Beautifying Lip Smoother – 030 Cake Pop

Топла, топла днешна покупка. Прочетох добри отзиви за това балсамче, обаче нямаше никакви тестери в Лили и доста се колебаех между различните цветове. Взех бонбоненото розово, което се оказа добро попадение. Пробвах продукта, като се прибрах – чудесен!

Golden Rose Color Expert Nail Lacquer – 68

Също хвален напоследък. Цветът е тъмно зелен и вече е на ноктите ми – засега бих казала покривен и предстои да бъде инспектиран, колко е издръжлив.

15

Еssence Eyeliner Pen & Lash Princess Volume Mascara

Харесвам тази очна линия, защото се слага много бързо и лесно и е идеална, когато човек няма кой знае колко време да се гримира. Затова когато я видях в този комплект със спиралата, не се поколебах да я взема отново. Тъй като имам доста спирали за момента, дадох тази „принцеска“ на майка ми да я ползва.


 

 

Реших да не включвам модни придобивки и прочие, но ако бихте искали да видите и тях, с удоволствие ще ги представя. 

Лека вечер!  

2 thoughts on “Нови придобивки {Декември & a little bit of Януари}

Вашият коментар

