Beauty

Holy Grail Products 2014

1

Честита нова година на всички! Надявам се да ви донесе много хубави моменти, сбъднати мечти и безкрайни усмивки!

2014 отлетя ужасно бързо, имаше си своите позитивни и негативни страни, но определено ще бъде запомнена като година на интересни преживявания, ядове (на къде без тях!?) и нови неща.

И част от тези нови неща са козметични продукти. Открих доста любимци през изминалата 2014, които със сигурност ще използвам и през 2015. Днес ще споделя с вас моите „свещени“ продукти за 2014.

Ако някой от тези продукти е бил любим и за вас, ще се радвам да споделите!

2

Лице:


Термална вода на Avene

Последните месеци не я употребявах толкова често, колкото лятото, но все пак си остава доста обичан продукт. Лицето ми много лесно се зачервява и тази вода успява да контролира това и да успокои кожата ми поне малко. През лятото беше страхотен начин да се освежа, особено в горещите дни. Ползвала съм я и като setting spray и с тази задача се справи.

Почистващи кърпички на Beauty Formulas с масло от чаено дърво

Опаковка номер 2? Или 3? Открих ги в края на лятото и в сравнение с други кърпички за почистване на грим, за мен са много по-добри. В повечето дни избягвам да почиствам лицето си само с кърпички, използвам мицеларна вода или почистващо мляко, но всеки има своите мързеливи или изморителни дни, в които просто иска да разкара грима от лицето си и да потъне в сладкия свят на сънищата. Е, в такива дни, прибягвам към тези кърпички. 30 в пакет, към 3лв. (ако не се бъркам), подходящи за по-проблемна кожа (акне). Оставят много свежо усещане, почистват грима лесно, не е нужно много търкане, нежни са, ухаят страхотно ии спирам да ги хваля. Препоръчвам да ги пробвате.

Розова вода с етерични масла

На снимката опаковката не съответства на шишенцето, това е защото прехвърлих съдържанието на оригиналното шишенце в 2 по-малки, за да ми е по-удобно. А на самата кутийка са изписани различните етерични масла, сложени в розовата вода. Това ми бе и е основната грижа за кожата през годината, от гледна точка на тоник. Всяка сутрин и вечер. Самата смеска от етерични масла е изготвена от една способна женица в един козметичен магазин (ароматерапия, козметика и парфюмерия) в Стара Загора, където доста от продуктите са био. Обикновено посещавам нея, защото винаги поглежда състоянието на лицето ми и оттам преценя продуктите, които да ми препоръча. Добавя различни етерични масла, имайки впредвид нуждите на кожата ми и как аз я усещам. И честно казано предпочитам така и да продължавам, защото се личи, когато биваш обслужван от специалист, и се доверявам повече на нейните препоръки, отколкото на моите опити да си набавя най-подходящата грижа за кожата. И да, кожата ми не е перфектна, но този тоник се отразява страхотно на състоянието й. (а и другите продукти, които ползвам от там са доста добри).

3

Ръце:


Лакочистител Lilly Oil-Based

Нищо ново под слънцето – много обичан от блогърките лакочистител, върши си работата страхотно. Определено ще продължа да си го купувам.

База за нокти на OPI Nail Envy

Успокоява чувствителни нокти, предпазва от белене, с витамин Е и алое вера.. – много съм доволна от този продукт, често използван през изминалата година, подхранва ноктите ми и те не се белят толкова колкото преди.

Лаковете за нокти изреждам, защото няма какво толкова да се обяснявам за тях – харесвам как стоят, честичко са на ноктите ми и заслужават да са в тази „класация“:

Perfect Sand Lacquer – S 58 ;

Rimmel I Love Lasting Finish – 170 Lively Lilac ;

Perfect Nail Polish – S 33 ;

Golden Rose Selective Nail Lacquer – 84 ;

Maybelline Colorama -104

 4

Устни:


Червило на Rimmel в цвят 120 Cutting Edge

Много тъмно червено, дори леко лилаво. Наситено, плътно, издръжливо, не е изцяло матово, не изсушава устните. Голям фен съм на червилата на Римел и това е почти на привършване. Смятам че може да се носи през всички сезони (аз поне си го носих, когато ми скимне)– предизвикателно е да, но обира погледите. Ах, така си го обичам!

Bourjois Rouge Edition Velvet – 08 Grand Cru

Отново тъмно червило, упс. Нося ги целогодишно, просто са ми страст. Това си го купих още щом пуснаха тези червила на пазара. Матово е и много наситено. Не мърда цял ден при мен, само че започна да изсъхва *плач, плач*. Миризмата му също ми идва много натрапчива и неприятна, но му прощавам всичко.

Бижу:


Колие от H&M

За малко да го купя на редовна цена, но се сдържах и след няколко дни го бяха пуснали за 5лв, йей. И седмица по-късно беше отново на цена 17,90 и до днес го виждам на тази цена в магазина. Извадих късмет, определено. Отива си с почти всичко, много е стилно и засега не е мръднало. Още много години служба му пожелавам!

Аромат:


Avon Instinct

Ммм! Често получавам комплименти, щом съм с този парфюм. Силно обичан, но за жалост е на привършване. Изхабих отдавна лосиона, който беше в комплекта. Само дезодоранта е почти недокоснат.

Dove Original

Доброто старо дезодорантче! Вярно ми служи и продължавам да си го купувам.

5

Лице – грим:


Rimmel Stay Matte Powder

Личи си колко е малтретирана. Горкичката пудра! Просто уникална. Гримът няма мърдане след нея, не е твърдя брашнена, не лъщя дори след няколко часа. Определено любим продукт на годината.

Maybelline Fit Me Concealer

И той свършва! Озарява много добре под очите, справя се и с зачервяванията ми, покритието му е задоволително, не се насъбира. Ползвам го всеки божи ден и като фен по-скоро на коректорите, не използвам много често нищо друго освен него и следващия продукт.

Maxfactor Pan Stick

Води се фон дьо тен, но аз го използвам като коректор. Прикрива страхотно несъвършенствата и пъпчиците. Заедно с горния продукт, това ми е дневния грим на лицето. Намирам фон дьо тените за твърде тежки за всекидневна употреба, не харесвам усещането им на лицето си, ако нямам какъвто и да е повод, а просто отивам на училище.

Wet n Wild Mega Mix Bronzing Powder

Честно да си призная, купих я заради външния вид. Формата на цвете ми се стори много красива и въпреки че принципно не съм фен на бляскавите бронзъри, с този се спогодихме добре. Естествено трябваше да му счупя капачето (без да искам), защото капачетата явно не оцеляват при бронзърите ми… още на първия ден отиде този на бронзъра на Есенс.

Обикновено рано сутрин съм ужасно бледа и не стига, че съм със светъл тон на лицето, ами и трябва да приличам на призрак. Всеки ден слагам бронзър, за да ми придаде малко цвят на лицето, някаква емоция, освен гняв, че не съм се наспала. И блясъкът в този бронзър допълнително озарява лицето ми и ме „събужда“. Тотално свършва работата и на руж, и на хайлайтър.

Rimmel Fix&Perfect Pro Primer

Лятото го купих с голямо намаление, след като го видях в едно видео на Емили Ноел, и оттогава честичко си го ползвам. Харесвам усещането след него, гримът се задържа повече, подхранва лицето и изобщо е много приятен продукт за ползване. Почти съм го изхабила и него и въпреки че го нямам от цяла година, го определям като любим продукт.

Вежди:


Catrice Eyebrow Set

Отново обожаван продукт от ежедневната ми рутина. Не излизам от нас без поне леко попълнени вежди (освен когато наистина ме мързи или очаквам да не ме види никой 😀 ). Цветовете са по-студени от предишния ми любимец за вежди на Essence, т.е подхождат ми повече, а за моливи за вежди да не говорим – не се спогаждам с тях. Така че сенките за вежди са идеалният начин за попълване за мен и стоят много естествено. Веждите ми по принцип не са тънки, нито имат малко косъмчета, просто с този комплект постигам повече изразителност за призрачното ми лице и повече пълнота. Ще ми е фаворит и занапред, сигурна съм!

6

Очи:


Urban Decay Naked Palette

Първата палитра от поредицата и най-обичаната ми палитра, със сигурност! Прекрасна, прекрасна. Универсална, с много пигментирани цветове и толкова красива опаковка. Няма как да не сте чували за нея, затова няма да говоря за многото й плюсове. Използвам я често и все още сенките са все едно недокоснати.

Sleek i-Divine Storm Palette

Отново една много обичана от мен палитра. Цветовете са страхотни и наситени, цената също, компактна, лека и с голямо огледало. Фаворит!

Catrice Liquid Liner – 010 Dating Joe Black

Четвъртата ми такава очна линия за тази година. Изхабявам я ужасно бързо, но пак се връщам към нея. И скоро отново ще си я закупя. Колкото и странно да звучи, харесвам тази повече от водоустойчивата й версия. Много плътно черно, дори се трие трудно, връхчето е тънко, няма мърдане цял ден и се работи много лесно с нея. Цената й също не е висока. Ако не сте я пробвали, определено не я пропускайте следващия път, щом минете покрай стелаж на Catrice.

Avon Glimmerstick Cosmic – Starlight Blue

Първо на първо, обожавам синьо. И когато нося дреха или аксесоар в синьо, обичам да слагам този молив под окото или като очна. Блестящите частици са много красиви и моливът разкошно подчертава окото.

Essence Long Lasting Eye Pencil – 05 C`est la Vie!

Когато бързам, но искам нещо на очите си, слагам този молив във вътрешния ъгъл на окото. Озарява го прекрасно, отваря окото и все пак не стои твърде изкуствено. Този е вторият ми за изминалата година в този цвят, сигурно ще се сдобия и с други цветове, защото за цената си този молив е супер.

Четка:


Eco Tools Buffing Brush

За какво ли не я ползвам? Фон дьо тен, пудра, бронзър. Много удобна и универсална, много мека и плътна. И едно косъмче не е паднало от нея. И тази година беше особено обичана!


7

И последно, но не по важност:

Nuxe Huile Prodigieuse

Втора опаковка от това олио. Ползвам го основно за краищата на косата, след което те са меки, блестящи и подхранени. Често го използвам и като подхранваща маска за лицето, без отмиване. Нанасям го на лицето и го оставям през нощта да подхрани лицето ми, когато го чувствам сухо. Не съм го ползвала за тялото, но определено и с това ще се справи. Толкова много ползи в едно шишенце. Абсолютен фаворит на годината!


Това бяха моите свещени продукти за годината. Отново ви пожелавам успешна 2015 година и дано тя да е по-хубава от 2014! :3


One thought on “Holy Grail Products 2014

Вашият коментар

