DIY · Lifestyle

Коледна любов

   1

Честита Коледа! (с доста голямо закъснение)

Този празник прекарах със семейството си и за съжаление не отделих време за блога. В този пост бих искала да ви покажа част от коледните подаръци, които раздадох на приятели преди дни и някои декорации вкъщи. (колкото до подаръците, които аз получих, някои от тях ще включа в поста за нови придобивки, който много скоро ще бъде качен)

Винаги този празник е бил изключително важен за мен. Украсяването на всяка стая, украсяването на елхата, готвенето за Бъдни вечер… мисля че дори обичам повече приготовленията, отколкото самия празник. Месенето на питата, правенето на баклавата, запалването на свещите, раздаването на подаръците на Коледа – всяка година е магия. Удоволствие за мен е да виждам запазени традиции, и дори и нашето семейство да не спазваме всички, това, че сме заедно ми е напълно достатъчно.

Коледната украса присъства във всяка стая и дори понякога отказвам да я сваля цяла година. Задължително всяка година си купуваме поне няколко нови играчки за елхата и никога не сваляме старите. Въпреки че изобщо не обичам зимата, се радвам на снега и на празниците като малко дете.

IMG_0205

Като малка всяка година си обещавах, че ще съм будна до сутринта и ще хвана как „Дядо Коледа“ оставя подаръците под елхата. Но никога не ми се получаваше. И въпреки това щом ги виждах под елхата, сърцето ми затуптяваше лудо. Няма да лъжа, обожавам да получавам подаръци – и тогава, и до днес. Но и обичам да подарявам – за мен това е начин да покажеш на човека, колко добре го познаваш, колко внимателно го слушаш, щом ти бърбори за любимите си неща. И така ми се стопля сърцето, щом след година и повече видя подаръка ми да стои на почетно място в дома на получателя. Оставя ми спомен, че съм зарадвала някого искрено, а и съм убедена, че оставя приятен спомен и за този, на когото се подарява.

Тази година исках да подаря по-персонални подаръци, нещо докосващо, лично, отнасящо се специално за този човек, засягащо неговите интереси.

Първият подарък е чаша, напълнена с продукти за ръце и нокти. Приятелката, на която го подарих, обожава да се лакира и се грижи много за ръцете си. Няма да изпадам в детайли за продуктите. Включих кремче за ръце с маслина, ножичка за кожички, тъмно-червен лак за нокти, заздравяващ лак, който втвърдява плочката и предпазва от набраздяване на ноктите, и ефектна пиличка. За опаковката използвах неща, които имах вкъщи – напълних чашата с малко „великденска трева“ и продуктите, използвах плик за печене, за да увия чашата, завързах плика с бяла панделка и изрязах подобие на снежинка от синьо листче и го прикрепих към панделката.

IMG_0223

Следващият подарък е отново чаша, но този път ръчно изрисувана. Използвах обикновена бяла порцеланова чаша и техниката на Милена от MyBoxOfBeauty и се получи това съкровище. Приятелката ми е непрофесионален фотограф, заради което избрах подобен цитат. Вътре в чашата пъхнах една коледна играчка на балерина (Dims-92), която сметнах за много красива.

IMG_0234

Друг подарък е домашният скръб за тяло. Има безброй DIY клипове в Youtube, как да се направи такъв, така че накратко използвах кокосово масло, бадемово масло, етерично масло по избор (моето бе портокалово), захар – кафява/бяла и боя за готвене. Сместа пъхнах в това малко бурканче и тя ухае толкова разкошно на портокал, че не знам как не я изядох.

4

Последният DIY подарък, който ще ви покажа е декоративна възглавница – във формата на пингвин. Идеята отново не е моя, видях я в клип на anneorshine във youtube и се вдъхнових на пробвам. Купих плат, филц в различни цветове, използвах пълнежа от една стара възглавница и после само лепях и ших. Не беше трудно и според мен се получи доста ефектно. Дори с останалия плат и направих по-малка версия за вкъщи. Увих пингвина с панделка и закрепих едно послание към получателката.

IMG_0238

Надявам се да ви вдъхновя за бъдещи подаръци (за коледни вече доста позакъснях), но желанието ми да ви покажа не много скъпи, но лични и оригинални подаръци е изпълнено. Беше удоволствие да положа усилие за тези нещица и да зарадвам приятелите си!

Магията я създаваме ние! Тя е в нашите усмивки, прегръдки, мили жестове и споделени моменти!

3

Приятно изкарване на празниците! х

Вашият коментар

