Beauty

Me likey. Ноември

Хелоу! С малко закъснение, ще ви представя любимците си за месец ноември.

Козметика:

229
Започвам с декоративната козметика. Пудрата Healthy Balance на Bourjois я имам от два месеца, но през ноември я използвам много често. Мирише страхотно, фина, матираща и оставя прекрасно усещане. Покритието й също е задоволително, издържа достатъчно време и контролира омазняването. Със сигурност бих си я купила отново, когато свърши. Има огледало, около 14 лева е и се предлага в 4 цвята, ако не се лъжа.


Тъмните червила са must-have за мен през есента и зимата (аз принципно си предпочитам тъмни червила, няма значение от сезона ), но Rimmel-ското червило, от серията на Kate Moss в цвят 107 ми е просто фаворит. Универсално, тъмно, наситено, плътно, не твърде сухо, не и твърде кремообразно – общо взето разкош. Не мога да кажа лоша дума за това червило и определено препоръчвам да го погледнете следващия път, когато минете покрай щанда на марката. Видях го в едно видео на Zoella за пръв път и не се двоумих да се сдобия с него. И не съжалявам, перфектния тъмно червен, винен нюанс (на снимката е излязъл твърде светъл според мен, на устни стои по-тъмно). Цената му е около 10 лв.

231
Продължавам с кремообразната база за сенки на Avon. За нея разбрах от красивата Emma Pickles, която я хвали непрестанно и реших да се сдобия с нея в началото на месеца, докато беше с намаление в каталога. Страхотно попадение, справя се успешно със задачата да задържи сенките ми на място през деня, дори бих казала, че ми харесва повече от базата на Artdeco.
За по-студените месеци предпочитам малко по-плътно покритие от ББ или СС крем. Принципно не съм най-големият фен на фон дьо тените, но матиращият на Catrice – All matt plus ми допада. Не ми е твърде тежък, нито твърде лек. Матира добре, контролът му над омазняването и блестенето не издържа цял ден, но самият фон дьо тен е издръжлив достатъчно и за цената си от 13 лв. не очаквам чак чудеса. Така че палче нагоре от мен за него през този месец.
Друг фаворит за устни, контрастен на предишния, е Colorburst Matte Balm на Revlon в цвят Complex (230). Има ментов аромат, усещането върху устните е меко и приятно, не изсушава и се връзва с почти всичко. Когато търся по-небрежен вид, посягам веднага към това чъби и възнамерявам да се сдобия с още едно от серията.

239

Като цвят на ноктите, напоследък се спирах на Smokin Hot на Essie и You Don’t Know Jacques на OPI.

232

Първият е тъмно тъмно каменно сиво, което има леки нюанси на лилаво и кафяво и издържа значително дълго при мен. Вторият е матово кафеникаво, със сивкав подтон. Може да се определи и като тоуп цвят, бели се по-рано и лесно от Есито.

251
Аргановото ми масло – Argan Silk е на свършване. Взех си го от една фризьорка, пише че е арганово масло от Мароко и производителят е Oyster Cosmetics. Преди месеци напълно бях спряла да го ползвам заради сухото олио на Nuxe, но през изминалия месец се завърнах към него. Нанасям го на краищата на косата и като цялото сухите й части, докато е още леко мокра или влажна. Ухае страхотно, прави косата ми мека и блестяща, не утежнява косъма и косата изглежда много здрава.

236
Завършвам козметичните си любимци с едно уникално ухаещо изкушение – калната маска за лице на Freeman с шоколад и ягода. Ох, че вкусно. Ако можех да я изям, щеше отдавна да е привършила. Не съм забелязала кой знае колко разлики след употребата й, но ми е супер хубаво и забавно да я ползвам, кожата ми остава мека, дълбоко почистена и свежа след като я отмия. Бих препоръчала да я погледнете, едно вкусно попадение е.

237

Други любимци:

През студените сезони се затоплям с чай. Пия чай като луда (преди ден изпих 5 чаши за един ден – и всяка от тях на различно място и с различно пакетче чай). Но вкъщи от средата на ноември пия този с манго и ягода на Twinings. Мирише вълшебно и е вкусен.
Това герданче-часовник нося от лятото, но отскоро често го слагам, защото си ходи с много неща. Небрежно е, пък е интересен акцент. Щом се отвори отгоре, вътре има часовник, който си функционира съвсем окей. Купих часовника-гердан от Стария град в Несебър и много си го харесвам, основно заради елементите по предната част (от задната част също е с красиви орнаменти, но забравих да ги снимам, упс)..

238
П.С. Смятах и да включа модни любимци, но реших да направя отделен пост за тях, доста по-различен от този.

Любима песен:

ZHU – Faded

Любим сериал/филм/книга:

Филм – The Hunger Games (<3) ; Сериал – Arrow ; Книга- Лабиринтът: Невъзможно бягство, Джеймс Дашнър

Цитат:

„You have to die a few times before you can really live.“- Charles Bukowski

Вашият коментар

